ModuleTesting

Web Exclusive

Conectivitate
Web Exclusive

Conectivitate

Pe lângă automatizare și digitalizare, Smart Factory este despre CONECTIVITATE. Cum bine spune un vechi proverb românesc, „Unde-s mulți, puterea crește!”, iar acesta este exact laitmotivul conceptului Smart Factory. 

de T&T -

Crearea Uniunii Energetice Europene: Modul în care se poate progresa spre o Uniune Energetică. Flexibilitatea – cheia pentru o piaţă unică a energie
Web Exclusive

Crearea Uniunii Energetice Europene: Modul în care se poate progresa spre o Uniune Energetică. Flexibilitatea – cheia pentru o piaţă unică a energie

Conferinţa „Crearea Uniunii Energetice Europene: Modul în care se poate progresa spre o Uniune Energetică. Flexibilitatea – cheia pentru o piaţă unică a energiei” a fost organizată de CNR-CME împreună cu OPCOM SA, în sala Radu Zane pusă la dispoziţie de Electrica SA., în ziua de 17 noiembrie 2016.

de Nicolae Golovanov -

QueryResult

  • _score 0,9772256
    ItemID 29970
    PagePageID 25824
    PageMenuText Iceberg, partener al ecosistemului de inovare EIT Urban Mobility
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 6828
    PageActive True
    PageSort 131
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 12224
    ItemSort 1
    ItemEditie
    ItemData 26.01.2021 0:00:00
    ItemTitlu Iceberg, partener al ecosistemului de inovare EIT Urban Mobility
    ItemTip Articole
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/ICEEBERG_IP.png
    ItemSumar

    Din ianuarie 2021, Iceberg face parte din rețeaua EIT Urban Mobility, una dintre cele 8 comunități de cunoaștere și inovare (KIC) ale Institutului European de Inovare și Tehnologie, ce reunește universități, centre de cercetare și companii cu scopul de a forma parteneriate dinamice.

    ItemContinut

    Din ianuarie 2021, Iceberg face parte din rețeaua EIT Urban Mobility, una dintre cele 8 comunități de cunoaștere și inovare (KIC) ale Institutului European de Inovare și Tehnologie, ce reunește universități, centre de cercetare și companii cu scopul de a forma parteneriate dinamice.

    Prin semnarea Memorandumului de Înțelegere (Memorandum of Understanding), Iceberg devine „partener de rețea (network partner)” având astfel acces la ecosistemul de inovare EIT Urban Mobility (UM) – focusat pe transformarea mobilității urbane în orașe.

    Făcând parte parte din ecosistemul de inovare și din comunitatea mai largă de parteneri ai EIT Urban Mobility, Iceberg are acces la oportunități precum noi potențiale parteneriate, joint ventures sau noi arii de extindere și implicare în procese de co-creare. Toate aceste oportunități vor fi accesate pentru a îmbunătăți calitatea vieții din orașe, creșterea gradului de mobilitate, decongestionarea traficului și dezvoltarea de noi soluții inovatoare de mobilitate urbană pentru municipalitățile din România, precum și conectarea acestor comunități cu alte mari orașe europene. De asemenea, inovatorii care dezvoltă soluții inovative în zona de mobilitate urbană vor avea posibilitatea să le valorifice și vor avea acces la informări și detalii cu privire la finanțările deschise în cadrul comunității EIT Urban Mobility.

    Orașele viitorului sunt spații în care oamenii nu își fac griji despre timpul petrecut în trafic sau poluarea generată de mașini. Iceberg crede în schimburile de bunuri, servicii și informații ca motor al coeziunii comunitare și al dezvoltării. Investind în transporturi mai rapide și mai verzi, credem că putem să ne apropiem de familie și prieteni, să inovăm felul în care facem afaceri și să creștem calitatea vieții în orașe. Noi suntem pregătiți să sprijinim toți actorii interesați să găsească cele mai bune soluții pentru comunitățile lor și să îndeplinim mandatul EIT Urban Mobility” a declarat Ionuț Țața, CEO Iceberg.

    iceberg, Ionut Tata, web exclusive, T&T plus

    Despre EIT Urban Mobility

    EIT Urban Mobility este o inițiativă a Institutului European de Inovare și Tehnologie (EIT), finanțat de Comisia Europeană Din ianuarie 2019, lucrează pentru a încuraja schimbări pozitive în modul în care oamenii se deplasează prin orașe, pentru a le face spații mai locuibile. Ne propunem să devenim cea mai mare inițiativă europeană de transformare a mobilității urbane. Cofinanțarea de până la 400 milioane EUR (2020-2026) de la EIT, un organism al Uniunii Europene, va contribui la realizarea acestui lucru.

    Despre Iceberg

    Este o companie de consultanță în inovare și transfer tehnologic cu o experiență extinsă în proiecte cu finanțare europene și naționale focalizate pe inovare și transformare digitală. Iceberg administrează CITT-I4T, singurul centru de transfer tehnologic specializat în domeniul industrie 4.0 din România și este fondatoarea Centrului de Inovare Digitală FIT. A reprezentat pentru un an EIT InnoEnergy în România, începând cu luna august 2019, iar în decembrie 2020 au colaborat pentru organizarea “Cross-KIC Academy” - eveniment care a avut loc cu scopul de a accelera procesele de inovare prin fondurile europene nerambursabile ce vor fi alocate României în noul exercițiu financiar 2021-2027. Din septembrie 2020 Iceberg administrează, alături de Universitatea TRANSILVANIA din Brașov, și hub-ul din România al EIT Manufacturing – o altă inițiativă a Institutului European de Inovare și Tehnologie EIT. Acest hub își propune să acționeze ca un punct de interacțiune între EIT Manufacturing și actorii locali din ecosistemul românesc, sporind, de asemenea, implicarea și participarea părților interesate locale prin organizarea de evenimente de informare si promovarea apelurilor de proiecte și oportunități ale EIT Manufacturing. 

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 8
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara 40
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte Web Exclusive
    ItemSectiuneParinteId 6828
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    TrimiteCatreAplicatiaMobila False
    ArticleID 29970
    ParentPage 6828
    ArticlePublishingDate 1/26/2021 12:00:00 AM
    ArticleVisits 8
  • _score 0,9772256
    ItemID 29969
    PagePageID 25823
    PageMenuText Calitatea aerului din spațiile închise de producție
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 6828
    PageActive True
    PageSort 130
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 12223
    ItemSort 0
    ItemEditie
    ItemData 21.01.2021 0:00:00
    ItemTitlu Calitatea aerului din spațiile închise de producție
    ItemTip Stiri
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/Alwo_WebExclusive.jpg
    ItemSumar

    Ce reprezintă aerul? Aerul reprezintă în egală măsură un aliment, asemenea apei pe care o bem sau hranei de care avem zilnic nevoie.

    ItemContinut

    Ce reprezintă aerul? Aerul reprezintă în egală măsură un aliment, asemenea apei pe care o bem sau hranei de care avem zilnic nevoie.

    Echipa de dezvoltare a companiei ALWO s-a concentrat în toată această perioadă pe a identifica și a găsi soluții în ceea ce privește calitatea aerului din spațiile închise de producție.

    Studiile arată că orice spațiu închis poate ajunge să fie mai nociv decât aerul de afară care, conform cercetătorilor, este deja la un nivel de poluare destul de ridicat, în special în zonele puternic industrializate. S-a constatat faptul că acolo unde poluarea aerului este mai ridicată, riscul de a contacta diferiți viruși/bacterii este mai ridicat.

    Aerul poluat reprezintă un mediu favorabil pentru ca potențialii viruși/bacterii să rămână în suspensie, putând fi astfel inhalați/te. Deși acest lucru nu era recomandat nici înainte de apariția acestui nou tip de Coronavirus, cu atât mai mult, în această situație în care ne afăm acum, încurajăm companiile să pună accent mai mult pe ceea ce înseamnă sănătatea oamenilor, oferindu-le un aer cât mai curat la locul de muncă.

    Compania ALWO oferă cele mai noi tehnologii pentru reținerea poluanților (pulberilor, gazelor, compuși organici volatili, etc) care apar în urma proceselor tehnologice.

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 6
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte Web Exclusive
    ItemSectiuneParinteId 6828
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    TrimiteCatreAplicatiaMobila False
    ArticleID 29969
    ParentPage 6828
    ArticlePublishingDate 1/21/2021 12:00:00 AM
    ArticleVisits 6
  • _score 0,9772256
    ItemID 29968
    PagePageID 25821
    PageMenuText Procedeu cu istorie în Schaeffler România: Călirea inductivă – un proces deosebit pentru rulmenții mari, realizați la Brașov
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 6828
    PageActive True
    PageSort 129
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 12221
    ItemSort 1
    ItemEditie
    ItemData 18.01.2021 0:00:00
    ItemTitlu Procedeu cu istorie în Schaeffler România: Călirea inductivă – un proces deosebit pentru rulmenții mari, realizați la Brașov
    ItemTip Articole
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/schaefflerip-_.jpg
    ItemSumar

    Călirea prin inducție este un proces de tratament termic utilizat în Schaeffler România încă din 2007, mai ales în cazul rulmenților de mari dimensiuni, unde acest procedeu oferă avantajul reducerii timpilor de procesare și fiabilitate când vine vorba de rulmenți unicat sau speciali.

    ItemContinut

    Călirea prin inducție este un proces de tratament termic utilizat în Schaeffler România încă din 2007, mai ales în cazul rulmenților de mari dimensiuni, unde acest procedeu oferă avantajul reducerii timpilor de procesare și fiabilitate când vine vorba de rulmenți unicat sau speciali.

    Inelul interior în timpul procesului de călire inductivă.

    • Inelul interior în timpul procesului de călire inductivă.

    Deși este un proces cunoscut de mult timp, perfecționarea procedeului a avut loc în ultimele decenii, acesta fiind preluat și în țările Europei de Est la finalul anilor ’90.

    Prelucrările importante de formă ale unei piese au loc în stadiul de material moale, pentru a fi mai accesibil și a avea costuri minime. Tratamentul termic, inclusiv călirea, este procesul de durificare, în vederea creșterii rezistenței la uzură și a duratei de viață a produsului.

    Ce presupune călirea inductivă?

    La încălzirea prin inducţie, o bobină numită inductor este parcursă de curent electric și produce un câmp magnetic. Adusă în raza acestui câmp, în piesa de oțel sunt induși curenți electrici care produc încălzirea puternică a zonelor laterale. Temperatura și adâncimea stratului afectat cresc odată cu durata de expunere a piesei, iar călirea are loc în urma unei răciri forțate, folosind un lichid cu capacitate de răcire ridicată. Transformarea curentului în căldură se face la o rată optimă, cu pierderi minime.

    Călirea prin inducție – un proces popular și modern

    În acest moment nici o altă locație din cadrul Grupului Schaeffler nu mai utilizează acest procedeu, în cazul rulmenților de mari dimensiuni. În Schaeffler România acesta procedeu este utilizat de 13 ani, în segmentele unde se realizează rulmenți de mari dimensiuni, cu diametre de peste 2 m.

    Inițial s-au folosit mașini simple, cu o singură stație de călire, iar recent au fost instalate mașini complexe cu mai multe stații, în vederea obținerii unui strat continuu pe circumferința inelelor. În cazul rulmenților record realizați la Brașov, respectiv rulmentul cu cel mai mare diametru – 4 m, cea mai mare articulație sferică de rulment sau în procesul de realizare a celui mai subțire rulment – 30 de cm lățime, s-a apelat la călirea inductivă. Odată identificați parametrii optimi de lucru, acest procedeu se poate realiza mult mai ușor și din punct de vedere al aplicabilității fizice, fiind mult mai la îndemână și mai practic de realizat.

    Avantajele călirii inductive utilizate la Schaeffler România

    • Aplicabil pentru un spectru mai larg de produse, de dimensiuni mai mari
    • Timp de procesare redus - față de tratamentul clasic, timpul de trecere prin producție al reperelor călite inductiv scade de 3 ori (22 zile față de 65) iar costurile scad cu 20%
    • Stabilitate dimensională a pieselor după procesul de tratament

    Călirea prin inducție a fost procedeul care s-a aplicat și în cazul realizării rulmenților de mari dimensiuni produși la Brașov. Sursa foto: Schaeffler

    • Călirea prin inducție a fost procedeul care s-a aplicat și în cazul realizării rulmenților de mari dimensiuni produși la Brașov. Sursa foto: Schaeffler

    „În acest moment, Schaeffler România este singura locație din cadrul Grupului care utilizează acest procedeu de călire inductivă, utilizat în procesul de producție al rulmenților de mari dimensiuni, în general pentru principalii dezvoltatori de parcuri eoliene din lume. Lucrând cu specialiști, utilizând ultimele tehnologii și bazându-ne pe o experiență de peste 10 ani în acest domeniu s-au putut realiza la Brașov rulmenți deosebiți, cu diametre între 1.4 – 4 m, produse record cu care ne mândrim. Acest lucru nu face altceva decât să ne confirme statutul de top-expert în acest sector și desigur, ne motivează să căutăm mereu soluții de dezvoltare și de îmbunătățire continuă a procesului, pentru că ne dorim să continuăm să aducem plus valoare, pentru unele dintre cele mai remarcabile produse Schaeffler” ne spune dl. Muscalu, Șef Tehnologie Centrală.

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 25
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara 41
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte Web Exclusive
    ItemSectiuneParinteId 6828
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    CategorieAplicatieMobila Fabricație
    TrimiteCatreAplicatiaMobila True
    SumarAplicatieMobila Călirea prin inducție este un proces de tratament termic utilizat în Schaeffler România încă din 2007, mai ales în cazul rulmenților de mari dimensiuni, unde acest procedeu oferă avantajul reducerii timpilor de procesare și fiabilitate când vine vorba de rulmenți unicat sau speciali.
    ArticleID 29968
    ParentPage 6828
    ArticlePublishingDate 1/18/2021 12:00:00 AM
    ArticleVisits 25
  • _score 0,9772256
    ItemID 29963
    PagePageID 25817
    PageMenuText Aplicații staționare cu celule de combustie: Bosch are în vedere producția la scară largă în 2024
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 6828
    PageActive True
    PageSort 127
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 12217
    ItemSort 0
    ItemEditie
    ItemData 07.01.2021 0:00:00
    ItemTitlu Aplicații staționare cu celule de combustie: Bosch are în vedere producția la scară largă în 2024
    ItemTip Articole
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/bosch_comunicat_ip.jpg
    ItemSumar

    Când vine vorba de aplicații staționare cu celule de combustie, Boschmărește viteza. În 2024, furnizorul de tehnologii și serviciiintenționează să înceapă producția la scară largă a stațiilor degenerare distribuită a energiei, ce au la bază tehnologia celulelor decombustie pe bază de oxid solid – de aici și acordul de a extinde parteneriatul cu Ceres Power.

    ItemContinut

    Când vine vorba de aplicații staționare cu celule de combustie, Boschmărește viteza. În 2024, furnizorul de tehnologii și serviciiintenționează să înceapă producția la scară largă a stațiilor degenerare distribuită a energiei, ce au la bază tehnologia celulelor decombustie pe bază de oxid solid – de aici și acordul de a extinde parteneriatul cu Ceres Power. După succesul fazei de construcție a prototipului, cele două companii doresc să continue cu procesul de pre-comercializare al celulelor de combustie staționare.

    Pentru sistemele SOFC, Bosch țintește o capacitate anuală de producție de aproximativ 200 MW, cantitate suficientă pentru a alimenta cu energie electrică în jur de 400.000 de persoane în căminele lor. Bosch intenționează să producă sistemele de celule de combustie staționare în fabricile sale din Bamberg, Wernau și Homburg, precum și în zonele sale de dezvoltare din Stuttgart-Feuerbach și Renningen – și va investi sute de milioane de euro până în 2024. Aceasta înseamnă că Bosch se poziționează în mod clar ca furnizor de sisteme de celule de combustie staționare și își aduce propria contribuție în acest segment.

    Se intenționează aplicarea tehnologiei SOFC pentru micile stații de generare distribuită a energiei cu posibilitate de conectare, care pot fi apoi utilizate în orașe, fabrici, comerț, centre de date și infrastructura de încărcare a autovehiculelor electrice. Bosch estimează că piața producției de energie descentralizată va atinge un volum de 20 de miliarde de euro până în 2030. Un total de peste 250 de angajați ai Bosch lucrează acum în acest nou domeniu promițător – cu 150 mai mulți decât acum un an.

    „Considerăm că celulele de combustie pe bază de oxid solid de înaltă eficiență reprezintă un element esențial al furnizării sustenabile de energie. Pentru a realiza acest lucru, punem la comun expertiza Bosch din mai multe divizii”, spune dr. Christian Fischer, membru al consiliului de administrație Bosch, responsabil pentru sectorul Tehnologie pentru construcţii şi energie. „Cu sistemele de celule de combustie staționare, Bosch stabilește un nou domeniu de activitate încare dezvoltarea, producția, vânzările și serviciile provin dintr-o singurăsursă”, a continuat Fischer. „Împreună cu partenerul nostru, Ceres Power, facem acum următorul pas important către producția la scară largă.”

    Aplicații staționare cu celule de combustie: Bosch are în vedere producția la scară largă în 2024

    Bosch extinde parteneriatul cu Ceres Power

    Din august 2018, Bosch și Ceres Power colaborează cu succes în domeniul dezvoltării celulelor de combustie. Încă din toamna anului 2019, Bosch a reușit să înceapă producția de prototipuri ale primelor sale sisteme de celule de combustie în Germania; în ianuarie 2020, a achiziționat o participațiune de aproximativ 18 procente în compania din Marea Britanie. Alianța a fost acum extinsă până la includerea fazelor ce duc la producția la scară largă în 2024. Acordurile specifică modul în care Bosch va utiliza în continuare tehnologia partenerului său, Ceres Power. „Suntem mândri că am atins această etapă în colaborarea cu partenerul nostru important, Bosch. Combinarea tehnologiei inovatoare Ceres cu expertiza în producție pe care o are Bosch a făcut posibilă crearea sistemelor de celule de combustie staționare, ce vor ajuta la depășirea provocărilor globale ale tranziției energetice”, spune Phil Caldwell, CEO al Ceres Power. „Așteptăm cu nerăbdare continuarea colaborării noastre strânse cu Bosch.”

    Sistemele SOFC sunt deja compatibile cu hidrogenul

    Ceres Power este un lider în dezvoltarea celulelor inovatoare de combustie pe bază de oxid solid. Bosch deține o licență extinsă a tehnologiei de la Ceres Power și produce din 2019 celule de combustie în propriile fabrici. Instalațiile pilot pentru celulele de combustie pe bază de oxid solid sunt deja testate cu succes în diferite locații ale Bosch. Sistemele SOFC pot fi deja operate cu biogaz ecologic sau gaz natural și sunt deja compatibile cu hidrogenul, pentru sistemul energetic al viitorului.

    Aplicații staționare cu celule de combustie: Bosch are în vedere producția la scară largă în 2024

    Pentru orașe și aglomerări urbane cu cerințe energetice ridicate, sistemele SOFC pot asigura surse de alimentare sustenabile – cu emisiizero de oxizi de azot, impurități și CO2. Cu o eficiență generală de peste 85 de procente, celulele de combustie pe bază de oxid solid suntnet superioare oricărui alt convertizor de energie. Așa cum explică dr. Wilfried Kölscheid, care este responsabil pentru celulele de combustie staționare Bosch: „În funcție de cerințele de furnizare a energiei, în viitor vor putea fi interconectate oricât de multe centrale cu aceeași putere. Această interconectare creează practic centrale care lucrează împreună pentru a furniza energie, acolo unde este necesară.”

     

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 7
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara 27
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte Web Exclusive
    ItemSectiuneParinteId 6828
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    TrimiteCatreAplicatiaMobila False
    ArticleID 29963
    ParentPage 6828
    ArticlePublishingDate 1/7/2021 12:00:00 AM
    ArticleVisits 7
  • _score 0,9772256
    ItemID 29964
    PagePageID 25818
    PageMenuText Rețea 5G, implementată în fabricile Bosch din întreaga lume
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 6828
    PageActive True
    PageSort 128
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 12218
    ItemSort 1
    ItemEditie
    ItemData 07.01.2021 0:00:00
    ItemTitlu Rețea 5G, implementată în fabricile Bosch din întreaga lume
    ItemTip Articole
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/bosch_comunicat2_ip.jpg
    ItemSumar

    Bosch pune în funcțiune prima rețea campus 5G, o rețea celulară limitată geografic, adaptată pentru a îndeplini cerințe specifice, cum ar fi comunicarea industrială.

    ItemContinut

    Bosch pune în funcțiune prima rețea campus 5G, o rețea celulară limitată geografic, adaptată pentru a îndeplini cerințe specifice, cum ar fi comunicarea industrială.

    La din Stuttgart-Feuerbach, Bosch își propune să producă în condiții nemaiauzite, datele fiind transferate extrem de fiabil și ultrarapid, iar mașinăriile reacționând aproape instantaneu. Va fi posibilă implementarea pentru prima dată a unei rețele wireless pentru operațiunile importante, care necesită precizie și siguranță absolută. Fără excepție, oamenii și mașinăriile vor putea coopera în siguranță și fără bariere. „5G ne întărește competitivitatea și ne permite să valorificăm și mai mult potențialul ”, spune dr. Michael Bolle, membru al consiliului de administrație și CDO/CTO al Bosch. „Vom lansa rețeaua 5G în mod treptat pentru cele aproximativ 250 de fabrici ale noastre din întreaga lume.” Locațiile în care Bosch va înființa rețele 5G în următoarele luni includ campusul său pentru cercetare din Renningen, Germania. Compania dezvoltă, de asemenea, produse compatibile cu tehnologia 5G și lansează primele sale soluții pentru uz industrial.

    Fabrica Bosch din Stuttgart-Feuerbach este pionier 5G

    ActiveShuttle se deplasează fără efort și în mod autonom prin secția de producție, evită persoanele și vehiculele, ocolește cutiile de depozitare, se îndreaptă în mod intenționat către linia de producție, se oprește, își descarcă marfa și pornește din nou. La uzina Bosch din Stuttgart-Feuerbach, devine o realitate – incluzând tehnologii 5G, cum ar fi utilizarea pe scară largă a sistemelor de transport autonom.

    „Rețelele de campus sunt un element important de la baza Industriei 4.0”, spune Bolle. O caracteristică decisivă este acoperirea omniprezentă și neîntreruptă a rețelei. Rețeaua poate fi optimizată și adaptată pentru operațiuni industriale extrem de solicitante. În rețeaua din campusul din Feuerbach, opt stații de bază mici – cunoscute sub numele de „celule mici” – asigură o recepție bună a semnalului în întreaga fabrică, care se întinde pe o suprafață de aproximativ 10.000 de metri pătrați. Acest lucru permite mașinilor și sistemelor conectate la rețeaua wireless să comunice între ele în timp real și să facă schimb de date în câteva milisecunde.

    Integrată în infrastructura IT existentă și monitorizată continuu, rețeaua campus 5G oferă un maxim de securitate și independență. „Rețelele campus ne oferă controlul asupra a ceea ce se întâmplă în fabrică și a modului în care sunt transferate datele în interiorul, precum și dincolo de zidurile fabricii”, spune Bolle. Bosch a configurat rețeaua împreună cu Nokia. În timp ce Bosch a definit cazurile de utilizare, Nokia a furnizat componentele 5G. Cele două companii sunt în mod egal responsabile de planificarea, operarea și întreținerea rețelei. este, de asemenea, cadrul unei simbioze extraordinare: Industrie 4.0 combinată cu 5G, optimizată cu inteligență artificială. În cadrul , un proiect finanțat de Ministerul Federal German al Educației și Cercetării, Nokia și alți parteneri cercetează modul în care inteligența artificială poate simplifica funcționarea și întreținerea rețelelor campus 5G.

    Bosch va lansa primele sale produse compatibile cu tehnologia 5G

    Oricine dorește să profite de potențialul noului standard de comunicații mobile din fabrică are nevoie nu doar de rețele 5G, ci și de echipamente și mașinării care interacționează wireless, iar Bosch realizează produse compatibile 5G.„Avem o viziune clară a fabricii viitorului și a modului în care trebuie să ne dezvoltăm produsele pentru a-i satisfice cerințele. În acest context, 5G este o „inovație trambulină”, o tehnologie care va schimba fundamental piața”, spune Rolf Najork, membru în Consiliul de Administrație Bosch, responsabil cu tehnologia industrială.

    Capgemini a constatat ca 65 de procente dintre companiile industriale din întreaga lume intenționează să implementeze 5G în primii doi ani de disponibilitate. Bosch dezvoltă soluții pentru a împlini această cerere. La târgul de la Hanovra din 2019, compania a prezentat , a cărui capacitate 5G și software inteligent îi permit să se integreze în operațiuni intralogistice fără probleme și în siguranță. 5G joacă, de asemenea, un rol important în tehnologia de control. Într-adevăr, platforma de a Bosch Rexroth a fost concepută pentru 5G încă de la început. „Creăm noi căi și punem capăt diferenței dintre sistemele de control, IT și internetul lucrurilor. Noua noastră tehnologie de control va utiliza noul standard de comunicații mobile pentru a conecta o gamă largă de dispozitive”, spune Najork.

    Bosch vede 5G ca pe un impuls pentru afaceri

    Bosch vede 5G ca pe un impuls pentru afaceri

    5G face incursiuni nu numai în industria prelucrătoare, ci și în sănătate, agricultură, mobilitate și dezvoltare urbană. Experții estimează că vor exista până la 70 miliarde de dispozitive conectate în întreaga lume până în2025, variind de la roboți industriali și autovehicule autonome până la senzori care furnizează informații despre conținutul de nutrienți sau nivelul de umiditate al solurilor arabile. Noul standard al comunicațiilor mobile joacă un rol major în acest sens și devine un factor competitiv.

    „Am jucat un rol activ în modelarea 5G. Bosch și-a început cercetarea în domeniul 5G încă din 2014.”, spune Bolle. Acest lucru include activități precum 5G NetMobil, un proiect care arată cum să obțineți o experiență a conducerii complet conectată și cum o poate face mai sigură tehnologia modernă de comunicații.

    Între timp, asociația internațională investighează efectele potențiale pe care 5G le va avea asupra producției complexe de semiconductori. Aceste descoperiri sunt încorporate în planificarea rețelelor 5G și în fabrica de plăcuțe semiconductoare din Dresda, care va fi pregătită pentru 5G încă din prima zi. Mai mult, Bosch prezidează acum inițiativa ale cărei peste 70 de companii membre își propun să modeleze 5G astfel încât să satisfacă nevoile din producția industrială încă de la început. În calitate de lider în loT, care oferă soluții pentru mobilitate conectată, case inteligente și industrie conectată, Bosch vede 5G ca pe un motor al afacerilor viitoare.

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 90
    ItemShowVisits True
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara 6844
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte Web Exclusive
    ItemSectiuneParinteId 6828
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    TrimiteCatreAplicatiaMobila False
    ArticleID 29964
    ParentPage 6828
    ArticlePublishingDate 1/7/2021 12:00:00 AM
    ArticleVisits 90
  • _score 0,9772256
    ItemID 29962
    PagePageID 25816
    PageMenuText Cea mai bună sculă din gamă: Recondiţionarea eficientă şi sustenabilă a sculei
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 36
    PageActive True
    PageSort 399
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 12216
    ItemSort 1
    ItemEditie 244
    ItemData 15.12.2020 0:00:00
    ItemTitlu Cea mai bună sculă din gamă: Recondiţionarea eficientă şi sustenabilă a sculei
    ItemTip Articole
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/imagineprincipala_sandvik.jpg
    ItemSumar

    Când vine vorba de producţie, timpul înseamnă bani. Toate procesele de găurire, frezare şi finisare solicită intens sculele. Aici, Jill Glynn, managerul de servicii comerciale în cadrul companiei Sandvik Coromant, liderul global în aşchierea metalului, explică modul în care recondiţionarea sculei poate prelungi durata de viaţă a acesteia — în mod rentabil şi sustenabil.

    ItemContinut

    Când vine vorba de producţie, timpul înseamnă bani. Toate procesele de găurire, frezare şi finisare solicită intens sculele. Aici, Jill Glynn, managerul de servicii comerciale în cadrul companiei Sandvik Coromant, liderul global în aşchierea metalului, explică modul în care recondiţionarea sculei poate prelungi durata de viaţă a acesteia — în mod rentabil şi sustenabil.

    Cuvântul „recondiţionat” poate da impresia unor produse uzate, suprasolicitate, care sunt inferioare versiunilor complet noi. În realitate, atât timp cât achiziţia este realizată de la un furnizor cu o reputaţie bună, sculele recondiţionate vor oferi aceleaşi rezultate performante ca la achiziţia iniţială. Totuşi, încă există concepţii greşite despre sculele recondiţionate.

    În primul rând, recondiţionarea nu este acelaşi lucru ca repararea/reascuţirea. Atunci când reparaţi/reascuţiţi o piesă a echipamentului, numai piesele defecte sunt investigate şi înlocuite. Recondiţionarea reînnoieşte toate aspectele produsului şi readuce piesa la standardul de fabricaţie iniţial.

    Spre deosebire de o piesă reparată/reascuţită, clienţii trebuie să se aştepte ca produsele recondiţionate să prezinte aceeaşi stare perfectă ca piesele complet noi. Cu toate acestea, recondiţionările sculelor sunt uşor diferite de recondiţionările altor componente industriale.

    Uzura sculei variază semnificativ în funcţie de aplicaţia sa. În industria construcţiilor de maşini sau aerospaţială, în care sculele sunt necesare pentru a efectua multe găuri într-o singură sesiune de producţie, producătorii se pot confrunta mai des cu deteriorări. În mod similar, în industriile în care se lucrează în condiţii solicitante, precum cea aerospaţială sau de petrol şi gaze, sculele pot fi expuse unor medii mai dificile, periclitând şi mai mult durata de viaţă a acestora.

    Datorită domeniului de aplicare a sculelor din carbură monobloc, nu trebuie să ne întrebăm dacă acestea vor fi recondiţionate, ci când se va întâmpla acest lucru. Din cauza acestei situaţii inevitabile, producătorii de scule trebuie să ia în calcul recondiţionarea încă din etapa de proiectare.

    De obicei, datele CAD ale sculelor vor fi stocate pentru ca versiunile recondiţionate să poată fi proiectate la perfecţie, pentru a corespunde geometriei şi acoperirii originale a sculei. În cazul sculelor aşchietoare personalizate, este esenţial să îndepliniţi specificaţiile sculei originale a clientului.

    Abilitatea de a reutiliza o singură sculă de mai multe ori, spre deosebire de a investi în mai multe scule, contribuie şi la îmbunătăţirea sustenabilităţii. Sculele din carbură monobloc, de exemplu cele fabricate de Sandvik Coromant, sunt create folosind câteva materiale finite, precum wolfram şi cobalt. Se preconizează că vor mai exista rezerve de wolfram pentru încă 100 de ani, achiziţiile multiple devenind nesustenabile.

    Sculele trebuie să fie mai durabile dacă dorim să gestionăm materialele în mod sustenabil. În locul achiziţionării sculelor noi, recondiţionarea va juca un rol important în susţinerea acestor eforturi.

    Sandvik Coromant pune la dispoziţie propriul serviciu de recondiţionare a sculelor, pe care clienţii sunt încurajaţi să îl încorporeze în strategiile de prelucrare personale. Aproape toate sculele din carbură monobloc marca Sandvik Coromant se pretează pentru recondiţionare. Clienţii trebuie pur şi simplu să trimită sculele la centrul local într-una din casetele pentru recondiţionare furnizate de Sandvik Coromant. Sculele uzate pot fi trimise la centrele specializate Sandvik Coromant din Europa, Asia şi Americi, unde se aplică aceeaşi geometrie şi acoperire în conformitate cu specificaţiile originale.

    Procesul de recondiţionare îmbunătăţeşte longevitatea sculelor, însă producătorii vor scule care pot fi recondiţionate şi utilizate de mai multe ori pe durata lor de viaţă. Ţinând cont de acest aspect, producătorii de scule trebuie să aibă drept obiectiv producerea unor scule care să poată fi supuse ciclurilor multiple de recondiţionare, fără a face compromisuri în ceea ce priveşte calitatea.

    Sandvik Coromant a creat cea mai nouă adiţie la gama sa, CoroDrill® 860 cu geometrie -GM, ţinând cont de acest aspect. Designul optimizat al sculei asigură durabilitatea sporită a acesteia faţă de versiunile anterioare din gama CoroDrill, iar CoroDrill 860-GM poate fi recondiţionat garantat de trei ori. Acest lucru asigură efectiv patru scule într-o singură soluţie.

    Înlocuirea sculelor din carbură monobloc poate fi costisitoare şi nesustenabilă. Concepţiile greşite despre recondiţionare nu trebuie luate în considerare, acest lucru jucând un rol esenţial în planurile de funcţionare sustenabilă ale companiilor. Recondiţionarea poate ajuta producătorii să profite la maximum de sculele lor şi, totodată, în cazul CoroDrill 860-GM, poate asigura o creştere de până la trei ori a duratei de viaţă prognozate.

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 13
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte Scule
    ItemSectiuneParinteId 36
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    TrimiteCatreAplicatiaMobila False
    ArticleID 29962
    ParentPage 36
    ArticlePublishingDate 12/15/2020 12:00:00 AM
    ArticleVisits 13
  • _score 0,9772256
    ItemID 29913
    PagePageID 25767
    PageMenuText HR Barometru PwC România: Aproape 75% dintre companii spun că productivitatea angajaţilor a rămas constantă sau a crescut, după implementarea muncii de acasă
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 34
    PageActive True
    PageSort 207
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 12167
    ItemSort 0
    ItemEditie 244
    ItemData 15.12.2020 0:00:00
    ItemTitlu HR Barometru PwC România: Aproape 75% dintre companii spun că productivitatea angajaţilor a rămas constantă sau a crescut, după implementarea muncii de acasă
    ItemTip Articole
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/pwcip__.jpg
    ItemSumar

    Productivitatea angajaților a crescut de la implementarea muncii de acasă, arată circa 30% dintre companiile respondente ale Raportului HR Barometru, realizat de PwC România în luna octombrie, în timp ce 44% spun că a rămas constantă.

    ItemContinut

    Productivitatea angajaților a crescut de la implementarea muncii de acasă, arată circa 30% dintre companiile respondente ale Raportului HR Barometru, realizat de PwC România în luna octombrie, în timp ce 44% spun că a rămas constantă.

    Dintre respondenţii care au menţionat creșterea productivităţii, 76% spun că principalul factor care contribuie la această evoluţie este majorarea timpului alocat muncii datorită lucrului de la distanţă.

    Ionuț SIMION, Country Managing Partner PwC România

    Pandemia ne-a arătat că lucrul de la distanță la scară mare este realizabil și îngrijorările cu privire la productivitate s-au diminuat pe măsură ce companiile au rezolvat problemele legate de implementarea tehnologiilor necesare. Ultimele luni au fost un test de rezistență și un experiment pentru companii și angajați pe care vedem că până acum le-au trecut cu bine. Prin urmare, este de așteptat ca munca de la distanță să fie aplicată de tot mai multe organizații pe termen lung. Acest fapt se observă din rezultatele sondajului având în vedere că mai mult de jumătate dintre respondenți au introdus deja munca la distanță pe durată nedeterminată.” Ionuț SIMION, Country Managing Partner PwC România

    Doar 7% dintre respondenţi au menţionat o scădere a productivităţii. Dintre aceștia, cei mai mulţi consideră că principalele cauze sunt adaptarea limitată a modului de lucru la ,,noua normalitate”, starea de spirit negativă și lipsa instrumentelor de muncă la distanţă.

    Totodată, trei sferturi dintre companiile respondente cred că implicarea angajaţilor a rămas constantă, însă tot mai multe organizaţii sunt îngrijorate de evoluţia stării de spirit a acestora pe măsură ce situaţia sanitară evoluează negativ, iar izolarea aferentă continuă pe o perioadă mai lungă.

    Oana MUNTEANU, Senior Manager People & Organisation, PwC România

    Starea de bine a angajaților (well-being) este esențială pentru productivitate și, cum mulți oameni se luptă în această perioadă cu teama și anxietatea, este important ca organizațiile să investească din ce în ce mai mult în resurse și beneficii care să-i ajute să creeze un echilibru pentru sănătatea lor.” Oana MUNTEANU, Senior Manager People & Organisation, PwC România

    Munca de acasă, noua normalitate

    La nivelul pieţei, 20% din companii au implementat munca la distanţă pentru toţi angajaţii, iar 80% au implementat munca la distanţă doar pentru anumite categorii de angajaţi. Nu există nicio companie în eșantionul de participanţi care să nu fi implementat munca de la distanţă.

    Aproape jumătate (49%) dintre angajatori au implementat munca la distanţă obligatoriu, în ture de una sau două săptămâni, 29% pe bază de opţiune individuală, iar 22% alte opţiuni (permanent sau munca la distanţă în ture de 2-3 zile / săptămână).,

    Digitalizarea şi pregătirea angajaţilor, accelerate de pandemie

    Două treimi dintre companiile respondente consideră că au accelerat digitalizarea realizând în avans obiectivele planificate pentru tot anul sau unele proiecte neprevăzute. Un procent similar (68%) arată că nevoia de digitalizare s-a resimţit cel mai mult în departamentul de Resurse Umane, urmat de cel financiar, arată 63% dintre respondenţi, IT (56%), operaţiuni (54%) și vânzări (46%). Optimizarea proceselor interne reprezintă prima prioritate pentru 80% dintre companiile participante.

    În ceea ce privește pregătirea angajaţilor, 38% dintre companii spun că angajaţii deţin un nivel ridicat al competenţei digitale, 36% un nivel mediu și 26% scăzut.

    Despre studiu

    Studiul PwC România HR Barometru a fost derulat în perioada 17-12 octombrie 2020 pe baza informaţiilor furnizate de 41 de companii, din sectoarele: energie, retail/FMCG, farmaceutic, IT&C, servicii financiare, industrie. 17% dintre companiile respondente au peste 3.000 angajaţi, 25% între 1.001 - 3.000 angajaţi, 17% între 501 - 1.000 angajaţi, 34% între 101 - 500 angajaţi și 7% sub 100 angajaţi.

    Despre PwC

    PwC este o reţea de firme prezentă în 155 de ţări cu mai mult de 284.000 de profesioniști ce oferă servicii de calitate în domeniul auditului, consultanţei fiscale și consultanţei pentru afaceri.

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 4
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte Resurse Umane
    ItemSectiuneParinteId 34
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    TrimiteCatreAplicatiaMobila False
    ArticleID 29913
    ParentPage 34
    ArticlePublishingDate 12/15/2020 12:00:00 AM
    ArticleVisits 4
  • _score 0,9772256
    ItemID 29942
    PagePageID 25796
    PageMenuText Maşinile verzi câştigă teren în preferinţele europenilor, vânzările din trimestrul al treilea au crescut cu 128%
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 40
    PageActive True
    PageSort 470
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 12196
    ItemSort 0
    ItemEditie 244
    ItemData 14.12.2020 0:00:00
    ItemTitlu Maşinile verzi câştigă teren în preferinţele europenilor, vânzările din trimestrul al treilea au crescut cu 128%
    ItemTip Articole
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/pwc_1.jpg
    ItemSumar

    Mai mult de jumătate (54%) din mașinile hibride și electrice vândute la nivel global în trimestrul al treilea au fost cumpărate de consumatorii din Europa, urmați de cei din China, cu 30%, și din SUA, cu 16%, iar tendința va continua până la finalul anului, potrivit raportului ,,E-Mobility Sales Q4” realizat de Strategy&, departamentul de strategie al PwC.

    ItemContinut

    Mai mult de jumătate (54%) din mașinile hibride și electrice vândute la nivel global în trimestrul al treilea au fost cumpărate de consumatorii din Europa, urmați de cei din China, cu 30%, și din SUA, cu 16%, iar tendința va continua până la finalul anului, potrivit raportului ,,E-Mobility Sales Q4” realizat de Strategy&, departamentul de strategie al PwC.

    În Europa au fost vândute 711.000 vehicule electrice și hibride, în trimestrul al treilea, cu 128% mai mult decât în aceeași perioadă din 2019.

    Cele mai mari vânzări s-au înregistrat la vehiculele hibride, 386.000 unităţi (+97%), urmate de cele electrice (BEV), 179.000 unităţi (+121%), și cele hibrid plug-in (PHEV), 146.000 unităţi (+316%).

    În pofida scăderii generale a pieței auto, determinată de pandemie, cererea pentru vehiculele electrice și hibride este stimulată de numeroase programe locale, dar și de lansările de noi modelele de către mărci premium. Și în România, vedem un interes mai mare pentru această categorie de vehicule. Totuși creșterea înmatriculărilor rămâne modestă, de 9% în primele nouă luni, potrivit APIA. Menținerea programului Rabla Plus și lansările anunțate pe acest segment, atât de producătorii locali, Dacia Renault (Spring) și Ford (Puma), cât și de alți constructori auto, vor susține dezvoltarea acestui segment pe plan național.” Daniel ANGHEL, Partener și Liderul Industriei Auto din cadrul PwC România

    Primele cinci pieţe ale UE (Franţa, Germania, Italia, Spania și Marea Britanie) au înregistrat cea mai rapidă creștere, de 146%, de la intrarea în lockdown în primul trimestru și până în prezent, până la 579.000 înmatriculări noi doar în trimestrul al treilea.

    Vânzările de mașini hibride plug in au crescut cu peste 400% în Franţa și Germania, în timp ce vânzările de vehicule electrice s-au dublat în toate cele cinci ţări. Cota totală de piaţă a vehiculelor electrice pentru aceste pieţe se situează la 19%.

    Alte concluzii ale raportului:

    • Cumpărătorii din China preferă în majoritate mașinile electrice, comparativ cu cei din Europa și SUA, care preferă hibridele.
    • În timp ce pandemia COVID-19 a lovit puternic piaţa vehiculelor pe benzină și diesel, segmentul vehiculelor electrice a crescut datorită produselor din ce în ce mai atractive, capacităţii mai mari a bateriei, proceselor de vânzare eficiente și preţurilor mai accesibile.
    • În China, vânzările de vehicule electrice din trimestrul al treilea s-au situat la 395.000 vehicule, cu 49% mai mari decât în perioada similară din 2019. În intervalul menţionat, în SUA au fost vândute 216.000 mașini verzi noi, cu doar 8% mai multe.
    • Provocările operaţionale cu care se confruntă producătorii pe acest segment de piaţă sunt problemele tehnice și limitările aprovizionării.
    • Pe măsură ce vânzarea continuă să accelereze, companiile care au intrat deja pe piaţă cu modele electrice și concepte inovatoare de produse, de la prize de încărcare la sisteme de baterii și electrificare completă, încep pentru prima dată să culeagă roadele investiţiilor masive din ultimii ani.

    Raportul ”E-Mobility Sales Q4” face parte din seria de rapoarte „Digital Auto Report 2020” realizate de Strategy& despre industria auto. Prima parte acestuia poate găsită https://www.pwc.ro/ro/media/press-release-2020/raport-digital-auto-2020--pandemia-covid-19-a-schimbat-preferint.html.

    Despre PwC

    PwC este o reţea de firme prezentă în 155 de ţări cu mai mult de 284.000 de profesioniști ce oferă servicii de calitate în domeniul auditului, consultanţei fiscale și consultanţei pentru afaceri.

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 3
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte T&T Plus
    ItemSectiuneParinteId 40
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    TrimiteCatreAplicatiaMobila False
    ArticleID 29942
    ParentPage 40
    ArticlePublishingDate 12/14/2020 12:00:00 AM
    ArticleVisits 3
  • _score 0,9772256
    ItemID 29910
    PagePageID 25764
    PageMenuText Ecosisteme concentrice
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 25
    PageActive True
    PageSort 69
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 12164
    ItemSort 1
    ItemEditie 244
    ItemData 14.12.2020 0:00:00
    ItemTitlu Ecosisteme concentrice
    ItemTip Editorial
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/ipedit.jpg
    ItemSumar

    Noi ecosisteme vor apărea în urma modificărilor de azimut economic generate la scară largă. Actorii mari, corporaţii sau naţiuni, vor redesena trasee de abordare a obiectivelor lor, dar şi acestea recorelate cu misiuni „updatate sau upgradate” cu focusul integrării unor noi idei pentru fundamentul business-urilor.

    ItemContinut

    Noi ecosisteme vor apărea în urma modificărilor de azimut economic generate la scară largă. Actorii mari, corporaţii sau naţiuni, vor redesena trasee de abordare a obiectivelor lor, dar şi acestea recorelate cu misiuni „updatate sau upgradate” cu focusul integrării unor noi idei pentru fundamentul business-urilor. Noi vectori de interes vor brăzda terenul bătătorit al relaţiilor şi sistemelor economice înţelenite la nivel global. Odată spartă „calota glaciară” a fundamentelor economice globaliste, cum vom putea naviga în peisajul de sloiuri şi gheţari plutitori? Ce curenţi se vor forma? Ce ecosisteme economice vor dispărea odată cu „flora şi fauna” lor? Nu ştim. Oricum într-o astfel de situaţie apetitul pentru reorganizare este natural. El va acţiona.

    Acest context de reconfigurare structurală a lanţurilor de valoare are nevoie de coagularea locală a părţilor ce pot constitui verigi funcţionale ale noilor structuri productive, mai reziliente împreună şi cu o orientare pe politici sustenabile susţinute, receptive la noul context. Şi poate mai transparente la nivelul comunicării cu „contribuabilii” - părţile implicate, nu doar cele, de multe ori, strict interesate de maximizarea profitului demersului economic în orice condiţii, dialog neglijat până acum, şi nu doar la noi, ca între părţi ce trăiesc în lumi diferite.

    În acest moment este mult condens în natură ce creează o pâclă ce învăluie mişcările economice evidente până acum. Actorii principali îşi dispută rolurile, iar cei secundari pariază cu reţinere pe ei. Piesa, după regulile trecute, pare că încă nu se joacă, este într-un antract. Nu cred că este aşa. Asistăm la chiar actul care generează piesa în care vom juca toţi mai departe.

    Cât va dura? Nu ştim. Ce consecinţe va avea? Nu ştim. Pentru toate întrebările doar bănuim răspunsurile. Mulţi au oricum întrebări dacă să păşim acum sau despre cum să păşim în viitor şi, dacă o facem, în ce să investim şi cum să ne găsim locul în această nouă junglă a schimbării, digitalizării etc.

    Un sfat - uitaţi-vă după ecositemele care apar acum după această ploaie îngheţată a crizei pandemiei de COVID 19. Căutaţi informaţie despre ele. Sau creaţi-le! Ele vor fi solul în care vor creşte afacerile viitorului. În ele trebuie să ne fixăm rădăcinile dacă vrem să supravieţuim valului viitorului aţâţat de pandemie. Poate un tsunami (!). Transformarea digitală, stimulată de criza provocată de COVID 19 şi măsurile de reorganizare a lanţurilor de valoare globale sub influenţa schimbărilor geopolitice şi climatice sunt forţele majore ce vor influenţa industria globală în viitor. În această vâltoare nu ar trebui să aşteptăm să ne fie comunicat locul şi rolul nostru al fiecăruia - individ, companie, comunitate sau naţiune. S-ar putea ca informaţia asta, în formatul şi pe canalul pe care o recepţionam până acum, să ajungă cu întârziere sau să nu mai ajungă, atunci când facem parte dintr-un ecosistem care se dizolvă.

    Ar fi bine să ne pregătim activ prin coagularea intereselor congruente locale, regionale şi mai larg – în cercuri concentrice extinse – să ne structurăm ecosistemele care ne protejează ranforsat interesele individuale. Nu să sărim peste etape. Să învăţăm rapid să conlucrăm mai întâi cu cei aflaţi pe acelaşi palier cu noi, apoi cu cei de pe paliere diferite de noi, sus sau jos, pentru a ne armoniza împreună acţiunile. Doar aşa vom putea obţine reuşita pe care ne-o dorim. Nu doar prin strategii implementate de sus în jos sau prin individualităţi combatante la nivel micro, particule ostile între ele într-un ocean autoritar guvernat de noi legi. Rezilienţa individuală aşteptată este efectul unui efort colectiv - armonizând ecosisteme concentrice, începând din proximitate.

    Multă sănătate şi La Mulţi Ani!

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 23
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte Editorial
    ItemSectiuneParinteId 25
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    TrimiteCatreAplicatiaMobila False
    ArticleID 29910
    ParentPage 25
    ArticlePublishingDate 12/14/2020 12:00:00 AM
    ArticleVisits 23
  • _score 0,9772256
    ItemID 29929
    PagePageID 25783
    PageMenuText Rulmenţi pentru laminoare: un nou modul de instruire online
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 21
    PageActive True
    PageSort 125
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 12183
    ItemSort 0
    ItemEditie 244
    ItemData 14.12.2020 0:00:00
    ItemTitlu Rulmenţi pentru laminoare: un nou modul de instruire online
    ItemTip Articole
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/nsk1ip_.jpg
    ItemSumar

    Un nou modul de instruire pentru laminoare a fost adăugat pe platforma de învățare online a academiei NSK (www.nskacademy.com). Cel mai recent modul se adresează celor implicați în selectarea sau întreținerea rulmenților care trebuie să reziste la condițiile dificile de lucru din aplicațiile de laminare. Ca toate modulele de instruire disponibile în academia NSK, utilizatorii înregistrați care obțin nota de trecere de 80% vor primi un certificat care va demonstra succesul în acest curs.

    ItemContinut

    Un nou modul de instruire pentru laminoare a fost adăugat pe platforma de învățare online a academiei NSK (www.nskacademy.com). Cel mai recent modul se adresează celor implicați în selectarea sau întreținerea rulmenților care trebuie să reziste la condițiile dificile de lucru din aplicațiile de laminare. Ca toate modulele de instruire disponibile în academia NSK, utilizatorii înregistrați care obțin nota de trecere de 80% vor primi un certificat care va demonstra succesul în acest curs.

    Dată fiind natura proceselor precum fabricarea oţelului și fierului, căldura, contaminarea, sarcinile grele, vibraţiile și șocurile mecanice sunt doar câteva dintre problemele cu care se confruntă rulmenţii necesari pentru funcţionarea laminoarelor. Cel mai recent modul de instruire online de la NSK își propune să explice modul în care efectele acestor probleme pot fi reduse la minimum prin optimizarea specificaţiilor rulmenţilor.

    Cursul include o prezentare generală a proceselor de fabricaţie a metalelor, în special a numeroaselor tipuri de laminoare utilizate pentru formarea produselor. Caracteristicile precum distribuţia sarcinilor la laminare sunt prezentate detaliat, deoarece sunt deosebit de relevante pentru designul și selecţia rulmenţilor.

    Modulul cuprinde, de asemenea, o analiză atentă a celor mai potrivite detalii tehnologice ale rulmenţilor pentru anumite zone ale laminoarelor, cum ar fi ansamblurile de role de lucru și de rezervă, precum și modul în care atributele acestora se potrivesc cu condiţiile de funcţionare întâlnite de obicei.

    Specificarea corectă a rulmenţilor va asigura longevitatea acestora și va oferi economii de costuri prin reducerea lucrărilor de întreţinere și reparaţii și a timpilor morţi ai laminoarelor. În acest sens, un alt factor principal abordat de noul curs este costul total de deţinere (CTD), cu o comparaţie între rulmenţii etanșaţi și cei deschiși.

    Noul curs online NSK acoperă, de asemenea, rulmenţii concepuţi pentru laminoarele Sendzimir, cunoscute și sub numele de laminoare Z. Modulul de instruire a fost conceput pentru a ajuta producătorii OEM de laminoare și furnizorii de service din domeniu să înţeleagă principiile fundamentale care stau la baza selecţiei rulmenţilor. Cursul este util, de asemenea, pentru cei implicaţi în vânzările de produse, asistenţa tehnică, întreţinere, proiectare sau cercetare și dezvoltare.

    Toţi participanţii la academia NSK își vor putea completa cunoștinţele pe care le folosesc zilnic și vor putea profita de cele mai recente soluţii tehnologice oferite de rulmenţi NSK pentru a prelungi durata de viaţă a mașinilor.

    Despre NSK Europe

    NSK Europe Ltd. este organizaţia europeană a producătorului de rulmenţi NSK din Tokyo, companie înfiinţată în Japonia în anul 1916 și care în prezent angajează aproximativ 31.000 de persoane în unităţile sale din toată lumea. Produsele și soluţiile oferite în domeniul industrial și al construcţiei de automobile pot fi găsite oriunde există lucruri în mișcare. Pe lângă aproape toate tipurile de rulmenţi, portofoliul companiei include lagăre cu rulmenţi, tehnologie liniară, carcase pentru rulmenţi de roată, rulmenţi pentru transmisie și motor, precum și sisteme de direcţie. Compania vizează perfecţiunea în toate domeniile sale de activitate. Scopul său este de a atinge poziţia de lider în calitate în sectorul său, în acest sens depunând eforturi printr-un proces continuu de îmbunătăţire, prin dezvoltarea excelentă a produselor, prin procese de producţie optimizate și prin procese de servicii orientate spre client. În anul fiscal 2019, cei peste 4.400 de angajaţi ai NSK Europe Ltd. au realizat vânzări de peste 920 de milioane de euro.

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 5
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte Transmisii Mecanice
    ItemSectiuneParinteId 21
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    TrimiteCatreAplicatiaMobila False
    ArticleID 29929
    ParentPage 21
    ArticlePublishingDate 12/14/2020 12:00:00 AM
    ArticleVisits 5
Page 1 of 403 Next

Accept cookie

www.ttonline.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru.

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a www.ttonline.ro cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera
circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru, te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie.

Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Îți mulțumim pentru acest accept și nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.