ModuleTesting

Web Exclusive

Conectivitate
Web Exclusive

Conectivitate

Pe lângă automatizare și digitalizare, Smart Factory este despre CONECTIVITATE. Cum bine spune un vechi proverb românesc, „Unde-s mulți, puterea crește!”, iar acesta este exact laitmotivul conceptului Smart Factory. 

de T&T -

Crearea Uniunii Energetice Europene: Modul în care se poate progresa spre o Uniune Energetică. Flexibilitatea – cheia pentru o piaţă unică a energie
Web Exclusive

Crearea Uniunii Energetice Europene: Modul în care se poate progresa spre o Uniune Energetică. Flexibilitatea – cheia pentru o piaţă unică a energie

Conferinţa „Crearea Uniunii Energetice Europene: Modul în care se poate progresa spre o Uniune Energetică. Flexibilitatea – cheia pentru o piaţă unică a energiei” a fost organizată de CNR-CME împreună cu OPCOM SA, în sala Radu Zane pusă la dispoziţie de Electrica SA., în ziua de 17 noiembrie 2016.

de Nicolae Golovanov -

QueryResult

  • _score 0,976665
    ItemID 19375
    PagePageID 14873
    PageMenuText Coaching pentru performanţă Principii şi practici pentru coaching şi leadership
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 6857
    PageActive True
    PageSort 21
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 1266
    ItemSort 0
    ItemEditie 98
    ItemData 10.12.2020 0:00:00
    ItemTitlu Coaching pentru performanţă Principii şi practici pentru coaching şi leadership
    ItemTip Recenzie
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/Nr. 6_2019/Recenzii/recenzie1.jpg
    ItemSumar

    Coaching pentru performanță este cartea de referință pentru orice coach, lider, manager de talente și profesionist din lume.

    ItemContinut

    Coaching pentru performanță este cartea de referință pentru orice coach, lider, manager de talente și profesionist din lume.

    Bestseller internațional care include celebrul model GROW, această carte reprezintă textul care a pus bazele profesiei de coaching. Explică motivele pentru care cheia stimulării productivității, creșterii și implicării este încurajarea oamenilor să dea ce au mai bun. O cultură de coaching cu sens și semnificație are potențialul de a transforma relațiile dintre organizații și angajați, respectiv de a-i susține și pe unii, și pe alții pentru a obține succesul pe termen lung.

    Scrisă de pionierul industriei de coaching, Sir John Whitmore, și de cei de la Performance Consultants, lideri pe piața mondială de coaching pentru performanță, această ediție amplu revizuită și extinsă va revoluționa abordarea tradițională a culturii organizaționale. Exerciții practice noi, exemple din corporații, dialoguri de coaching și un glosar sunt câteva dintre elementele care consolidează procesul de învățare.

    Un capitol nou crucial ilustrează modul în care se măsoară beneficiile aduse de coaching la nivelul rezultatelor generate de investiție, ceea ce face ca această nouă ediție de referință să rămână un reper în coachingul profesional și în dezvoltarea leadershipului.

    • Autor: Sir John Whitmore
    • Traducător: Emilia Vasiliu
    • Editura: Publica
    • SBN: 9786067223385
    • Nr. pagini: 432
    • Anul apariției: 2019
    • Preț: 55,00 RON
    ItemCereOferta True
    ItemVisits 8
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte Recenzii
    ItemSectiuneParinteId 6857
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    CategorieAplicatieMobila
    TrimiteCatreAplicatiaMobila
    SumarAplicatieMobila
    ArticleID 19375
    ParentPage 6857
    ArticlePublishingDate 12/10/2020 12:00:00 AM
    ArticleVisits 8
  • _score 0,976665
    ItemID 19376
    PagePageID 14874
    PageMenuText Programarea ESP32 pentru IoT
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 6857
    PageActive True
    PageSort 22
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 1267
    ItemSort 0
    ItemEditie 98
    ItemData 10.12.2020 0:00:00
    ItemTitlu Programarea ESP32 pentru IoT
    ItemTip Recenzie
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/Nr. 6_2019/Recenzii/recenzie2.jpg
    ItemSumar

    În ultimele decenii, din ce în ce mai multe obiecte din industrie, comerț, infrastructură și chiar de larg consum au fost dotate cu diverse aplicații de automatizare, electronică și informatică.

    ItemContinut

    În ultimele decenii, din ce în ce mai multe obiecte din industrie, comerț, infrastructură și chiar de larg consum au fost dotate cu diverse aplicații de automatizare, electronică și informatică. Multe dintre hotspoturile acestor sisteme includ deja inteligența artificială locală și numeroase facilități pentru a ajuta inteligența umană.

    Treptat, în fabricile moderne, tot mai multe subsisteme au fost interconectate, schimbând informațiile și îmbunătățind considerabil productivitatea prin astfel de comunicații de la mașină la mașină (M2M). În același timp, rețeaua globală de comunicații - Internetul - a crescut și s-a dezvoltat, conectând dispozitive desktop, laptop, tablete, dispozitive smartphone, în special utilizatori umani.

    Deci, pe de o parte, au existat mașini care comunicau la nivel local și, pe de altă parte, oameni care comunicau la nivel global. Următorul pas a fost, desigur, fuziunea tuturor acestor schimburi de informații într-un nou nivel - Internetul Lucrurilor - IoT. Prin aceasta, dispozitivele asistate de calculator au câștigat accesul global prin intermediul internetului, iar utilizatorii umani au avut acces la monitorizarea și comandarea acestora la orice distanță.

    Analiza celor două tipuri de capete ale canalelor de transmisie a informațiilor prezintă diferențe de viteză foarte mari: dispozitivele informatice sunt cu multe ordine de viteză mai rapide decât operatorii umani. Cu toate acestea, se pare că numai începând cu anul 2009 raportul numeric a devenit favorabil primei categorii, astfel încât un domeniu foarte larg de conexiune la Internet este încă deschis.

    Se estimează că numărul componentelor IoT va ajunge la 12 trilioane în 2030. O sarcină uriasă, care necesită specialiști cu înaltă calificare și soluții simple și cât mai puțin costisitoare.

    Un pas important în această direcție a fost apariția unor microcontrolere cu conexiuni WiFi foarte ieftine, produse de Espressif Systems, care permit calificarea rapidă independentă a celor care au deja cunoștințe clasice despre IT și doresc să facă parte din acest proces.

    Această carte nu are intenția de a trata comprehensiv teoria, ci de a oferi soluții practice și pe deplin funcționale, sub forma unor programe complete.

    O mare parte din teorie este deja cunoscută de unii dintre cititori, sau poate fi găsită în multe alte manuale. Dar programele prezentate aici includ un mare efort și au multe soluții originale, urmărind una dintre paradigmele de bază ale programării: „Keep i(o)t simple”.

    • Autor: Sever Spânulescu
    • Editura: Universitară
    • ISBN: 978-606-28-0904-1
    • Nr. pagini: 248
    • Anul apariției: 2019
    • Preț: 40,00 RON
    ItemCereOferta True
    ItemVisits 14
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte Recenzii
    ItemSectiuneParinteId 6857
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    CategorieAplicatieMobila
    TrimiteCatreAplicatiaMobila
    SumarAplicatieMobila
    ArticleID 19376
    ParentPage 6857
    ArticlePublishingDate 12/10/2020 12:00:00 AM
    ArticleVisits 14
  • _score 0,976665
    ItemID 29769
    PagePageID 25607
    PageMenuText Industria manufacturieră din Regiunea Centru, încotro?
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 6828
    PageActive True
    PageSort 122
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 12007
    ItemSort 1
    ItemEditie 241
    ItemData 25.09.2020 0:00:00
    ItemTitlu Industria manufacturieră din Regiunea Centru, încotro?
    ItemTip Articole
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/asociațiaincotroip.jpg
    ItemSumar

    Pe 23 septembrie, la Centrul CATIA din Brașov a avut loc evenimentul „Industria manufacturieră din Regiunea Centru, încotro?”, eveniment care s-a bucurat de participarea reprezentanților mediului de business și a autorităților.

    ItemContinut

    Pe 23 septembrie, la Centrul CATIA din Brașov a avut loc evenimentul „Industria manufacturieră din Regiunea Centru, încotro?”, eveniment care s-a bucurat de participarea reprezentanților mediului de business și a autorităților.

    Industria manufacturieră cuprinde 5 din cele 8 sectoare de Specializare Inteligentă din Regiunea Centru (potrivit strategiei 2014-2020), și anume: industria auto și mecatronică, aeronautică, industria agroalimentară, industria textilelor, confecțiilor și pielăriei, silvicultura, industria lemnului și mobilei. Astfel, dezbaterea despre viitorul sectorului manufacturier pentru economia Regiunii Centru, plecând de la factorii care îl vor influența major în anii ce vor urma: transformarea digitală, criza provocată de COVID-19 și măsurile de reorganizare a lanțurilor de valoare globale, a adus în atenția publicului informații financiare, de strategie și tehnice, care să ajute companiile să evolueze.

    conferinta, eveniment, Brasov

    În continuare vom reda declarații ale participanților și organizatorilor evenimentului:

    Având în vedere importanţa industriei manufacturiere pentru economia Regiunii Centru, această dezbatere despre viitorul acestui sector este esenţială. Suntem în faza în care trebuie să dăm dovadă de responsabilitate şi să ne concentrăm pe activitatea de planificare, să nu o mai privim cu neîncredere, să valorificăm relaţiile parteneriale create în interiorul regiunii. Necesarul de finanţare este foarte mare, iar resursele financiare europene de care vom dispune sunt limitate, de aceea este nevoie de o planificare atentă, cu cel puţin doi-trei ani înainte, pe baza unor strategii întocmite cu şi mai mulţi ani înainte.” - Simion CREȚU, director general ADR Centru.

    În ultimele două cicluri de finanțare, România a absorbit aproximativ 50 de miliarde de euro fonduri europene și a contribuit cu 20 de miliarde. În următoarea perioadă, României i se alocă 31 de miliarde de euro pentru Planul Național de Relansare și Reziliență, din care între 3 și 5 miliarde de euro vor fi alocați mediului de afaceri.” Mihail VEȘTEA, secretar de stat la Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei.

    EIT Manufacturing este un parteneriat public-privat fondat de EIT (European Institute of Innovation and Technology). EIT Manufacturing reprezintă peste 50 de jucători europeni importanți din industrie și mediul academic din diferite țări europene, iar baza de parteneriat se va dubla până în 2022.” Francesca GIRARDI, RIS Operations Manager EIT Manufacturing.

    Prin EIT Manufacturing ne dorim să sprijinim inovarea, start-up-urile și noile tehnologii din zona industriei manufacturiere. Deși EIT Manufacturing în România este înființat din iunie, încă de anul trecut am organizat dezbateri despre nevoile și proiectele pe care putem să le implementăm în industria manufacturieră din Brașov. O altă inițiativă importantă care va susține sectorul manufacturier din regiune este FIT - Digital Innovation Hub, un proiect dezvoltat împreună partenerii noștri de la ASIMCOV Sfântu Gheorghe.” – Ionuț ȚAȚA, coordonator EIT Manufacturing Hub Romania

    Anul acesta au fost implementate peste 30 de proiecte de digitalizare din cadrul Schaeffler România, reprezentând și provocări, de altfel, pentru inginerii echipei. Portofoliul include: conectivitate, măsurători digitale, logistică digitală, procese digitale (paperless), producție asistată și linii de producție digitale.” Sorin POTERAȘ, Director General Schaeffler România

    Mă bucur să văd proiecte de digitalizare implementate în Regiunea Centru. Ne dorim să identificăm studii de caz pe diverse verticale, iar industria manufacturieră sau factories of the future reprezintă o zonă în care valoarea adăugată adusă de 5G reprezintă un diferențiator.” Cristian PAȚACHIA, Development & Innovation Manager Orange

    Dacă dorim să trecem mai repede peste această criză, în primul rând este nevoie să cumpărăm produse fabricate în România, iar pentru a face acest lucru să se întâmple este nevoie ca modelele de licitație să fie schimbate.” – Dorin ȘARAMET, director general Lingemann Beschaffungssysteme

    În partea de cercetare și dezvoltare fondurile nu numai că rămân aceleași dar ele și cresc, în schimb în zona de producție se fac tăieri salariale, se trimit oamenii în șomaj tehnic sau chiar sunt disponibilizați. Și atunci, ce se va întâmpla cu generațiile viitoare și cele actuale active în zona de producție? Din ce în ce mai multe companii se reorientează către training, transfer de know-how și chiar reconversie profesională.Andrei VLAD, director general E-NOVATION

    Criza COVID nu face altceva decât să accelereze transformarea pe care economia regiunii noastre trebuia oricum să o parcurgă. Că vorbim de transformare digitală prin simpla achiziție de noi tehnologii, sau că vorbim de inovare prin susținerea startup-urilor și a activităților de cercetare-dezvoltare din regiune, toate acestea vor trebui implementate în următorii 2-3 ani. Nu ne permitem să nu fim ambițioși și sper să găsim sprijin consistent pentru aceste ambiții la nivelul politicilor publice. Cred că Planul Național de Relansare și Reziliență trebuie să susțină în aceeași măsură sectorul privat și să finanțeze aceste transformări, oferind finanțare pentru investiții în noi tehnologii, activități de inovare, startup-uri, acceleratorare sau incubatoare. Cred de asemenea, că trebuie să ne desprindem de mecanismele de finanțare pe care le-am utilizat până acum, și să introducem modele de finanțare hibridă, creând spre exemplu fonduri de investiții regionale care să investească în companiile din domeniile de specializare inteligentă. Nu în ultimul rând, cred că acest Plan trebuie să aloce sume echivalente sectorului privat și celui public, pentru ca ambele sectoare să fie în egală măsură co-responsabile de transformarea economiei și societăți românești.”, a concluzionat Ionuț ȚAȚA, coordonator EIT Manufacturing Hub Romania, CEO Iceberg la finalul evenimentului.

    conferinta, eveniment, Brasov

    EIT Manufacturing este un parteneriat format din mai mult de 55 de organizații, inclusiv Volkswagen, Volvo, Universitatea de Tehnologie din Darmstadt, Universitatea Politehnică din Torino, Universitatea Politehnică din Milano, Comisia Franceză pentru Energii Alternative și Energie Atomică (CEA), Siemens, Comau, Brembo, Volvo Group Trucks Operations, Universitatea Slovacă de Tehnologie și Whirlpool Europe. Această rețea beneficiază de susținere din partea Institutului European de Inovare și Tehnologie (EIT), un organism independent al UE, creat pentru a susține inovatorii să transforme cele mai bune idei în produse, servicii și locuri de muncă pentru Europa. Hub-ul EIT Manufacturing din România este coordonat de Iceberg – o companie de consultanță în inovare și transfer tehnologic, cu o experiență extensivă în proiecte europene și naționale focalizate pe inovare și transformare digitală – împreună cu Universitatea Transilvania din Brașov.

    Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru are rolul de a contribui la dezvoltarea durabilă și echitabilă a Regiunii Centru, prin înlăturarea disparităților și dezechilibrelor dintre zonele regiunii, în folosul locuitorilor ei. Menirea Agenției pentru Dezvoltare Regională Centru este de a pune în practică planurile și strategiile concepute în parteneriat, de a contribui și utiliza eficient resursele financiare și umane în asistarea comunităților din Regiunea Centru, precum și de a atrage noi resurse. Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru are rolul de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional 2014-2020 și este propusă alături de celelalte agenții de dezvoltare regionale pentru a îndeplini rolul de Autoritate de Management pentru POR 2021-2027.

    Zona Metropolitană Braşov a apărut, informal, în urma elaborării Planului de Dezvoltare Durabilă pentru Municipiul Braşov, în anul 2005. Una dintre principalele direcţii identificate în acest document strategic este asigurarea unei colaborări eficiente cu comunităţile învecinate cu Municipiul Braşov, în vederea eliminării activităţilor industriale poluante din interiorul municipiului şi relocarea lor în afara spaţiilor puternic urbanizate. Această direcţie de acţiune a dus la crearea unei organizaţii non guvernamentale: Agenţia Metropolitană pentru Dezvoltare Durabilă Braşov.

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 16
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte Web Exclusive
    ItemSectiuneParinteId 6828
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    TrimiteCatreAplicatiaMobila False
    ArticleID 29769
    ParentPage 6828
    ArticlePublishingDate 9/25/2020 12:00:00 AM
    ArticleVisits 16
  • _score 0,976665
    ItemID 29768
    PagePageID 25606
    PageMenuText Industria manufacturieră din Regiunea Centru, încotro?
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 40
    PageActive True
    PageSort 430
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 12006
    ItemSort 0
    ItemEditie 241
    ItemData 21.09.2020 0:00:00
    ItemTitlu Industria manufacturieră din Regiunea Centru, încotro?
    ItemTip Stiri
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/comunicat1.jpg
    ItemSumar

    Trei forțe majore vor influența industria manufacturieră din Regiunea Centru în anii ce vor urma: transformarea digitală, criza provocată de COVID-19 și măsurile de reorganizare a lanțurilor de valoare globale. Având în vedere importanța industriei manufacturiere pentru economia Regiunii Centru, considerăm că o dezbatere despre viitorul acestui sector este esențială.

    ItemContinut

    Trei forțe majore vor influența industria manufacturieră din Regiunea Centru în anii ce vor urma: transformarea digitală, criza provocată de COVID-19 și măsurile de reorganizare a lanțurilor de valoare globale. Având în vedere importanța industriei manufacturiere pentru economia Regiunii Centru, considerăm că o dezbatere despre viitorul acestui sector este esențială.

    La nivelul Regiunii Centru, sectorul industrial împreună cu cel al agriculturii, silviculturii și pescuitului aduc 37,8% din Valoarea Adaugată Brută. Industria manufacturieră cuprinde 5 din cele 8 sectoare de Specializare Inteligentă din Regiunea Centru (potrivit strategiei 2014-2020), și anume: industria auto și mecatronică, aeronautică, industria agroalimentară, industria textilelor, confecțiilor și pielăriei, silvicultura, industria lemnului și mobilei. Din aceste considerente, este esențială o dezbatere despre viitorul sectorului manufacturier pentru economia Regiunii Centru, la care ne face o deosebită plăcere să vă invităm să participați.

    Evenimentul va avea loc miercuri, 23 Septembrie, între orele 11.00-15.00. Dezbaterea se va desfășura atât online, cât și offline (în limita locurilor disponibile). Vă rugăm să vă înregistrați aici: http://bit.ly/industriamanufacturiera.

    Agenda evenimentului:

    11:00 – 11:20 Cuvânt de introducere

    11:20 – 11:45 Perspective pentru dezvoltarea industriei pe axa Brașov – Sfântu Gheorghe

    11:45 – 12:00 Pauză de cafea

    12:00 – 13:15 Probleme, perspective și viziuni pentru industria regiunii

    13:15 – 14:00 Reziliență, transformare și finanțare pentru industria regiunii

    14:00 – 14:30 Networking 

    Despre organizatori

    EIT Manufacturing este un parteneriat format din mai mult de 55 de organizații, inclusiv Volkswagen, Volvo, Universitatea de Tehnologie din Darmstadt, Universitatea Politehnică din Torino, Universitatea Politehnică din Milano, Comisia Franceză pentru Energii Alternative și Energie Atomică (CEA), Siemens, Comau, Brembo, Volvo Group Trucks Operations, Universitatea Slovacă de Tehnologie și Whirlpool Europe. Această rețea beneficiază de susținere din partea Institutului European de Inovare și Tehnologie (EIT), un organism independent al UE, creat pentru a susține inovatorii să transforme cele mai bune idei în produse, servicii și locuri de muncă pentru Europa. Hub-ul EIT Manufacturing din România este coordonat de Iceberg – o companie de consultanță în inovare și transfer tehnologic, cu o experiență extensivă în proiecte europene și naționale focalizate pe inovare și transformare digitală – împreună cu Universitatea Transilvania din Brașov.

    Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru are rolul de a contribui la dezvoltarea durabilă și echitabilă a Regiunii Centru, prin înlăturarea disparităților și dezechilibrelor dintre zonele regiunii, în folosul locuitorilor ei. Menirea Agenției pentru Dezvoltare Regională Centru este de a pune în practică planurile și strategiile concepute în parteneriat, de a contribui și utiliza eficient resursele financiare și umane în asistarea comunităților din Regiunea Centru, precum și de a atrage noi resurse. Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru are rolul de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional 2014-2020 și este propusă alături de celelalte agenții de dezvoltare regionale pentru a îndeplini rolul de Autoritate de Management pentru POR 2021-2027.

    Zona Metropolitană Braşov a apărut, informal, în urma elaborării Planului de Dezvoltare Durabilă pentru Municipiul Braşov, în anul 2005. Una dintre principalele direcţii identificate în acest document strategic este asigurarea unei colaborări eficiente cu comunităţile învecinate cu Municipiul Braşov, în vederea eliminării activităţilor industriale poluante din interiorul municipiului şi relocarea lor în afara spaţiilor puternic urbanizate. Această direcţie de acţiune a dus la crearea unei organizaţii non guvernamentale: Agenţia Metropolitană pentru Dezvoltare Durabilă Braşov.

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 17
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte T&T Plus
    ItemSectiuneParinteId 40
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    TrimiteCatreAplicatiaMobila False
    ArticleID 29768
    ParentPage 40
    ArticlePublishingDate 9/21/2020 12:00:00 AM
    ArticleVisits 17
  • _score 0,976665
    ItemID 29767
    PagePageID 25605
    PageMenuText Prima Conferință hibrid din România dedicată dezvoltării orașelor
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 39
    PageActive True
    PageSort 50
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 12005
    ItemSort 0
    ItemEditie 241
    ItemData 04.09.2020 0:00:00
    ItemTitlu Prima Conferință hibrid din România dedicată dezvoltării orașelor
    ItemTip Stiri
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/ahkipstire.jpg
    ItemSumar

    Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană (AHK România) a organizat între 25 august și 1 septembrie 2020 cea de-a opta ediție a conferinței „Cities of Tomorrow”. Evenimentul a reunit peste 380 de participanți din întreaga țară, dar și din străinătate, printre care arhitecți, urbaniști, reprezentanți ai mediului de afaceri și ai sectorului public.

    ItemContinut

    Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană (AHK România) a organizat între 25 august și 1 septembrie 2020 cea de-a opta ediție a conferinței „Cities of Tomorrow”. Evenimentul a reunit peste 380 de participanți din întreaga țară, dar și din străinătate, printre care arhitecți, urbaniști, reprezentanți ai mediului de afaceri și ai sectorului public.

    „Cities of Tomorrow” este recunoscut pe plan național ca fiind un eveniment de referință dedicat importanței dezvoltării urbane și regionale, anul acesta aducând în prim plan relația dintre orașe și cetățenii acestora, având ca temă centrală migrația și circulația oamenilor atât internă cât și internațională, un subiect de actualitate în România, unde efectele emigrării masive din ultimele trei decenii sunt din ce în ce mai vizibile la nivel economic, urbanistic și social.

    Evenimentul a fost deschis de Directorul General și de Președintele Camerei de Comerț și Industrie Româno-Germane, domnul Sebastian Metz respectiv domnul dr. Dragoș Anastasiu și de Excelența Sa domnul Cord Meier-Klodt, Ambasadorul Republicii Federale Germania la București.

    Invitat de onoare al acestei ediții și keynote speaker a fost domnul Ullrich Sierau, primar al orașului Dortmund. După alegerea sa în 2009, primarul Sierau a pus accentul pe implementarea proiectelor de dezvoltare urbană durabilă. Drept urmare, Dortmund a primit titlul de cel mai sustenabil oraș al Germaniei în 2014 și premiul German Urban Planning Award în 2018. Domnul Sierau a prezentat proiectul de reconversie la scara larga ”Phoenix”, un exemplu de bune practici a cărui implementare a durat mai multe decenii. Acesta a condus la alinierea orașului cu conceptele de sustenabilitate și la o creștere a atractivității orașului cunoscut în trecut ca unul din motoarele industrializării din Germania.

    Panelul central dedicat dialogului între orașe magnet și orașe în contracție a fost onorat de prezența primarului municipiului Cluj-Napoca, domnul Emil Boc. Alături de primarul Sierau, de specialiști în dezvoltare urbană precum domnul Marcel Ionescu-Heroiu, Expert Senior Dezvoltare Urbană la Banca Mondială și doamna arh. Ilinca Păun-Constantinescu, cadru didactic la Universitatea de Arhitectură și Urbanism „Ion Mincu” din București, moderatorul acestui panel domnul arh. Șerban Țigănaș, Secretar General al Uniunii Internaționale a Arhitecților, a încercat să ofere răspunsurile la multe din necunoscutele acestei teme, atât din perspectivă practică cât și teoretică. În cadrul dezbaterii s-a pus accentul pe potențialul orașelor României și pe tranziția către viitor, când orașele noastre vor fi digitalizate, durabile și verzi, dar doar prin implicarea și colaborarea părților, atât actorii publici, cât și cei privați.

    Ahk stire, 3/2020, conferință

    Mesele rotunde tematice s-au desfășurat online în trei zile consecutive (25, 26 și 27 august) și s-au bucurat de participare internațională cum ar fi prezența Dr. Lui Thai Ker, arhitect și urbanist de renume, considerat creatorul Singapore-ului modern, la Masa de Reconversie și revitalizare sau a echipei de data scientists ai Telekom Germania la masa Guvernanța orașelor/Digitalizare/Platformă de informare urbană. Teme importante pentru dezvoltarea orașelor tratate în cadrul meselor rotunde: eficiență energetică și management energetic, finanțare și fonduri UE, guvernanța orașelor/digitalizare/platformă de informare urbană, mobilitate, dreptul construcțiilor, reconversie și revitalizare, economie circulară, turism, lifestyle și cultură. Ca în fiecare an, soluțiile sugerate pentru fiecare temă tratată la Cities of Tomorrow vor fi centralizate în broșura de follow-up a evenimentului și de asemenea Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană va încerca să le implementeze împreună cu partenerii săi din mediul privat și public.

    În urma votului publicului, masa rotundă moderată de Fepra International, ”Economie Circulară, soluții pentru îndeplinirea țintelor de reciclare” a fost desemnată câștigătoare, demonstrând creșterea importanței acestui subiect în țara noastră. Din dezbatere a reieșit că responsabilitatea trebuie împărțită între cetățeni, mediul privat și cel public. Cetățenii trebuie să privească mai atent produsele pe care le achiziționează, dar și companiile producătoare trebuie să investească mai mult în design-ul ambalajelor, iar autoritățile publice să evite transferul responsabilității către terți și să ofere sprijin producătorilor prin crearea unor facilități financiar-bancare pentru a susține o creștere în reutilizarea și reciclarea produselor și a ambalajelor.

    Prezentăm pe scurt temele & subtemele meselor rotunde și moderatorii aici: https://www.citiesoftomorrow.ro/roundtables/

    O altă secțiune importantă a conferinței a fost cea a prezentării proiectelor finaliste. Cu ajutorul unui juriu format din personalități cu experiență vastă, s-au stabilit cei 9 finaliști ai concursului de proiecte, din totalul de 63 de proiecte propuse. După deliberări, juriul a desemnat următorii câștigători: la categoria mediu de afaceri: Triptic Studio (Green Spots Technology); la categoria administrație publică: Primăria Municipiului Vaslui (Reabilitare și schimbare de destinație a fostelor centrale termice); la categoria societate civilă: Asociația Planeta Petrila (Regenerare Postindustrială).

    Toate cele 63 de proiecte depuse pot fi consultate aici: https://www.citiesoftomorrow.ro/submitted-projects.html

    De asemenea am introdus anul acesta pe lângă categoriile de proiecte deja cunoscute o categorie specială, gândită prin prisma provocărilor pe care le trăim: Sănătate și/sau siguranța cetățenilor. Câștigătorul acestei categorii de concurs, Consiliul Județean Sibiu (Noul Spital Județean) a fost ales exclusiv în urma votului publicului participant la conferință. Cele 13 proiecte depuse pot fi consultate aici https://www.citiesoftomorrow.ro/helathcare-citizensafety/ .

    ahk știre, conferință 2020, dezvoltarea orașelor

    Premiile acordate de AHK România sunt pentru categoria administrație publică: 1 pachet vizitator la Expo Real 2021, cel mai important târg din Europa pentru proiecte imobiliare și investiții, pentru categoria mediu de business: 1 an de parteneriat econet romania, platforma green-tech a AHK România www.econet-romania.com, pentru categoria societate civilă: 1 participare la delegația organizată de AHK România la Smart City World Congress în Barcelona, 2021/sau echivalent pentru categoria sănătate/siguranța cetățenilor: Comitetul German de Afaceri pentru Europa de Est (OAOEV – Ost-Ausschuss Osteuropaverein der Deutschen Wirtschaft) și-a exprimat interesul de a susține echipa câștigătoare, oferindu-i șansa de a se prezenta în fața oamenilor de afaceri germani în cadrul unui eveniment de profil.

    Ediția de anul acesta a „Cities of Tomorrow” a confirmat încă o dată că evenimentul, organizat pentru prima oară în format hibrid – online, onsite și virtual - de Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană, a devenit o importantă platformă de interacțiune între mediul public și cel privat, oferind posibilitatea unui schimb important de informații, de experiențe și nu în ultimul rând crearea de noi contacte de afaceri. Mulțumim celor peste 385 de participați pentru implicare, sponsorilor (BASF, Siemens, Telekom, Fepra International, Bosch, Schuman Associates, Ceetrus, REBU, Expo Real, Stalftort Legal.Tax.Audit, SNRB, Hotpost Workhub) și partenerilor pentru susținere.

    onferința a fost înregistrată parțial și poate fi urmărită pe pagina de facebook AHK România.

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 5
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte Sudura
    ItemSectiuneParinteId 39
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    TrimiteCatreAplicatiaMobila False
    ArticleID 29767
    ParentPage 39
    ArticlePublishingDate 9/4/2020 12:00:00 AM
    ArticleVisits 5
  • _score 0,976665
    ItemID 29764
    PagePageID 25559
    PageMenuText Viitorul mediilor de învățare digitală
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 6828
    PageActive True
    PageSort 121
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 11958
    ItemSort 1
    ItemEditie 241
    ItemData 24.07.2020 0:00:00
    ItemTitlu Viitorul mediilor de învățare digitală
    ItemTip Articole
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/ipfestoimag.jpg
    ItemSumar

    Vă propunem soluții atractive de învățare digitală, potrivite și pentru perioadele dificile cum este această pandemie În prezent, digitalizarea influențează toate domeniile vieții noastre.

    ItemContinut

    Vă propunem soluții atractive de învățare digitală, potrivite și pentru perioadele dificile cum este această pandemie

    În prezent, digitalizarea influențează toate domeniile vieții noastre. Nu doar mediul de lucru se schimbă fundamental, ci și modul în care oamenii studiază și își dezvoltă competențele. Noile tendințe de învățare, cum ar fi învățarea mobilă, micro-învățarea, gamificarea, învățarea adaptivă și realitatea virtuală transformă, de asemenea, educația și formarea în domeniul tehnic. Din acest motiv, Festo Didactic a dezvoltat un portal de învățare digitală: Festo Learning Experience. Astfel suntem pregătiți pentru viitorul învățării și oferim posibilitatea de a crea experiențe personalizate de învățare, dedicate profesorilor și cursanților.

    Învățarea continuă

    Noile tehnologii transformă locul de muncă și creează provocări angajaților și managerilor. "În viitor, nu va mai fi posibil să parcurgem întreaga carieră doar în baza cunoștințelor dobândite prin finalizarea unor cursuri astăzi. Toți trebuie să ne dezvoltăm continuu competențele și să învățăm lucruri noi", spune dr. Ute Gebhard, liderul departamentului de învățare și formare digitală din cadrul Festo Didactic. Ea este convinsă că învățarea continuă devine din ce în ce mai importantă în prezent. Prin urmare, angajații trebuie să fie pregătiți pentru activitatea într-un mediu în continuă schimbare. "Cunoștințele de specialitate devin depășite din ce în ce mai repede, ceea ce înseamnă că competența metodologică în sensul abilităților de implementare și transfer devine din ce în ce mai importantă pentru munca de zi cu zi", spune Ștefan Dietl, lider pe partea de instruire la Festo. Din acest motiv, instruirea tehnică și educația ulterioară sunt supuse unor schimbări enorme.

    Festo, invatare digitala

    Tendințe de învățare în formarea de bază și cea avansată

    Multe studii arată că intervalul de atenție al oamenilor a scăzut brusc în ultimii ani. Acest lucru se remarcă în special în rândul noilor generații. Este important ca sectorul educației să reacționeze la acest lucru și să creeze soluții adecvate de învățare. Micro învățarea este sintagma magică. Aici, sunt oferite cantități mici de cunoștințe, de sine stătătoare. Unitățile de instruire sunt foarte scurte și au un obiectiv de învățare clar definit. În plus, acestea pot fi înțelese rapid și pot fi reunite în module. Avantajul: puteți lucra cu fiecare cursant exact la nivelul de învățare atins. Acest lucru face ca învățarea să fie mult mai specifică și individualizată. Flexibilitatea procesului de învățare crește. La fel și în cazul învățării mobile, unde smartphone-ul sau tableta sunt utilizate pentru învățare - indiferent de momentul zilei și locație. Astfel, învățarea este orientată tot mai mult către nevoile celui care învață.

    Mai mult, realitatea virtuală și realitatea augmentată sunt formate de lucru ce devin din ce în ce mai importante în procesul de învățare. Realitatea virtuală, prin intermediul ochelarilor VR, poartă elevul într-o lume de învățare virtuală. Realitatea augmentată aduce informații suplimentare în mediul real, de exemplu prin scanarea unui cod QR cu un smartphone sau tabletă. Ambele formate oferă posibilități incredibile de educare și instruire tehnică, de exemplu, pentru lucrări de întreținere virtuală sau simulări ale unor situații care pot fi periculoase în realitate. „Cursanții pot fi catapultați în rolurile viitoare prin intermediul VR”, explică Holger Regber, expert în dezvoltarea experienței de învățare la Festo Didactic.

    Combinația potrivită: instruire practică și învățare online

    Formatele digitale nu vor înlocui prezența efectivă în sala de curs. Combinația celor două tipuri de format este esențială. „Și în viitor, învățarea care stimulează toate simțurile, inclusiv utilizarea impresiei haptice, de exemplu, va asigura un succes susținut în învățare”, explică Regber. Învățarea conectată îmbină lumea reală și cea digitală. Metodele de învățare familiare sunt combinate cu elemente digitale. Combinația de formare practică și conținut online permite întregului potențial de învățare să se desfășoare în mod optim. Acest lucru este confirmat de Stefan Dietl în cartea sa „Ausbildung 4.0” (Training 4.0), care tratează modul de utilizare a transformării digitale pentru instruire.

    Festo, invatare digitala

    Festo LX - portalul digital de învățare pentru experiențe individuale de învățare

    Există deja zeci de soluții de învățare digitală, dar reflectă oare cu adevărat tendințele actuale de instruire și nevoile cursanților? Festo LX - Festo Learning Experience - a fost dezvoltat pentru a răspunde cererii crescânde a opțiunilor de individualizare a procesului de învățare. Portalul nostru oferă resurse didactice de învățare pentru diverse profesii din domeniul tehnic în nugget-uri mici, care pot fi asamblate individual în module de curs și căi complete de învățare. Materialul în formate variate, cum ar fi videoclipuri, animații, simulări, fișiere cu texte sau mici teste, reduce posibilitatea apariției sentimentului de plictiseală sau rutină. Cursurile existente pot fi modificate după dorință și necesitate. Astfel, conținut nou în format text, imagine sau video poate fi adăugat și atribuit cu ușurință cursanților. Aceasta permite o individualizare a învățării. Tendințele de micro-învățare sunt luate în considerare și de structura de tip nugget, oferite în platforma de învățare. Disponibil online, independent de momentul zilei și locație, Festo LX se potrivește cu comportamentul informațional al generației actuale de cursanți, care utilizează constant smartphone-ul sau tableta.

    Portalul de învățare se dovedește a fi deosebit de practic în ceea ce privește noile posibilități în domeniul învățării conectate. O funcție de căutare identifică toate cursurile online adecvate pentru sistemele de învățare Festo Didactic disponibile pe site. În acest fel, echipamentele sunt utilizate nu numai în mod optim, dar unitățile de învățare digitale și practice sunt, de asemenea, perfect conectate între ele.

    „În viitor, instruirea bazată pe unități de tip nugget va permite, de asemenea, învățarea adaptivă, ceea ce înseamnă că metodele de învățare se adaptează la progresul și modul de învățare al individului”, spune expertul în formare, Regber. Aceasta creează metode de învățare orientate către competență, care pot fi adaptate la cunoștințele anterioare ale cursantului. În plus, aceste metode de învățare vor ține cont de tipul de suport didactic preferat de cursant.

    Portalul de învățare oferă, de asemenea, posibilități enorme pentru viitor. "Festo LX se află într-un proces continuu de dezvoltare, pe care îl proiectăm împreună cu partenerii noștri, pentru a prelua din timp tendințele de învățare actuale și viitoare și pentru a crea experiențe individuale de învățare pentru cursanți și profesori", spune Gebhard.

    Festo Didactic este un important furnizor de pregătire tehnică și educație continuă. Portofoliul de produse și servicii oferă clienților soluții educaționale integrate pentru domeniul automatizărilor industriale. O gamă largă de produse și servicii ajunge la școli profesionale și universități, centre de cercetare și clienți industriali.

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 41
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara 6844
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte Web Exclusive
    ItemSectiuneParinteId 6828
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    CategorieAplicatieMobila Fabricație
    TrimiteCatreAplicatiaMobila True
    SumarAplicatieMobila Vă propunem soluții atractive de învățare digitală, potrivite și pentru perioadele dificile cum este această pandemie În prezent, digitalizarea influențează toate domeniile vieții noastre.
    ArticleID 29764
    ParentPage 6828
    ArticlePublishingDate 7/24/2020 12:00:00 AM
    ArticleVisits 41
  • _score 0,976665
    ItemID 29752
    PagePageID 25550
    PageMenuText Președintele Klaus Iohannis în vizită la Ford Craiova, care anunță reluarea programului de lucru și o investiție suplimentară de 30 de milioane de dolari
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 40
    PageActive True
    PageSort 428
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 11949
    ItemSort 0
    ItemEditie 241
    ItemData 23.07.2020 0:00:00
    ItemTitlu Președintele Klaus Iohannis în vizită la Ford Craiova, care anunță reluarea programului de lucru și o investiție suplimentară de 30 de milioane de dolari
    ItemTip Stiri
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/iohannisfordip.jpg
    ItemSumar

    Ford România a anunțat că, începând din data de 20 iulie, angajații Fabricii de Producție Vehicule din Craiova au revenit la programul de lucru în trei schimburi, astfel încât volumul de producție este acum la aproape același nivel cu cel înregistrat înainte de începutul pandemiei.

    ItemContinut

    Ford România a anunțat că, începând din data de 20 iulie, angajații Fabricii de Producție Vehicule din Craiova au revenit la programul de lucru în trei schimburi, astfel încât volumul de producție este acum la aproape același nivel cu cel înregistrat înainte de începutul pandemiei.

    Totodată, Ford anunță că a demarat o investiție suplimentară de 30 de milioane de dolari, pentru instalarea uneia dintre cele mai moderne linii de presaj. Aceasta are o suprafață de 1900 mp (aproape cât dimensiunea a două bazine olimpice) și va permite uzinei Ford Craiova să producă la nivel local o gamă mai largă de componente, care, în acest moment, sunt aduse de la alte fabrici Ford din Europa.

    Ford, Iohannis, Activitate

    Deși situația continuă să fie volatilă, revenirea la trei schimburi de lucru este un semn că piețele europene au început să se redreseze. Este important ca oamenii să continue să se comporte responsabil și să respecte toate măsurile de securitate și sănătate impuse de către guvernele naționale și de către companii. Acesta este un factor important pentru menținerea activității noastre și a industriei auto în această perioadă dificilă”, a declarat Ian Pearson, președintele Ford România.

    Din 2008, de când a achiziționat fabrica de la Craiova, Ford a respectat angajamentul pe care și l-a asumat față de România și în special față de Craiova. Cred că investițiile constante pe care le-am făcut în ultimii 12 ani, inclusiv cea de 30 de milioane de dolari anunțată astăzi, reprezintă o dovadă a acestui lucru”, a adăugat Ian.

    Conducerea Ford Craiova a avut plăcerea de a primi vizita Excelenței Sale, Președintele României, Klaus Iohannis. Aceasta este cea de-a doua vizită a domniei sale la fabrica Ford Craiova și prima de la începutul pandemiei.

    Mai târziu în acest an, Ford Craiova va începe și producția de serie a noului Ford Puma ST, cel mai performant și tehnologizat vehicul construit vreodată în România și primul SUV care se alătura familiei Ford Performance în Europa. Producția modelului Puma a început în octombrie anul trecut la fabrica Ford din Craiova, fiind primul model hibrid construit în România.

    Ford, Iohannis, Activitate

    Acesta este comercializat în Europa, precum și în Australia și Noua Zeelandă, astfel că Ford Craiova exportă vehicule în acest moment în peste 50 de țări la nivel global.

    Ford și-a luat angajamentul de a electrifica gama sa de vehicule destinate pieței europene, Puma fiind unul dintre cele 14 modele pentru care Ford și-a propus să ofere variante de propulsii electrificate. Printre aceste modele se numără și SUV-ul electric Mustang Mach-E - care va fi disponibil în Europa până la sfârșitul anului 2020.

    Cu o investiție de peste 1,5 miliarde de euro în uzina sa de ultimă generație de la Craiova, Ford România are în prezent aproximativ 6000 de angajați, atât la Fabrica de Producție Vehicule, cât și la Fabrica de Producție Motoare, care lucrează în acest moment în două și trei schimburi. Aproape jumătate dintre ei s-au alăturat companiei în ultimii trei ani, pentru a sprijini producția SUV-urilor EcoSport și Puma.

    Încă de la începutul pandemiei de Coronavirus, Ford Motor Company Fund, latura filantropică a companiei, împreună cu partenerii săi din România, au implementat diferite acțiuni de sprijinire a comunităților. Aceste acțiuni includ: o campanie umanitară ce a presupus cumpărarea și livrarea de pachete cu alimente pentru peste 400 de bătrâni din trei regiuni din România, achiziționarea unui echipament de testare COVID-19 pentru Spitalul Județean Craiova, precum și cursuri online de educație rutieră pentru peste 800 de elevi din 20 de licee din Craiova.

    Pe perioada stării de urgență generate de pandemia de COVID-19, Ford Craiova a produs peste 50.000 de viziere, donând jumătate dintre acestea către peste 40 de instituții locale din Craiova și din județul Dolj.

    Totodată, compania a anunțat recent cinci noi programe de antreprenoriat social care vor fi susținute financiar de către Ford Motor Company Fund. Proiectele sunt dezvoltate în cadrul Centrului de Resurse și Angajament al Ford din Craiova (CRAF), inaugurat în octombrie 2018. Centrul permite studenților și absolvenților Universității din Craiova să proiecteze și să lanseze proiecte sociale inovatoare și sustenabile, ce au scopul de a contribui la progresul economic din comunitățile lor. (comunicat de presă)

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 22
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte T&T Plus
    ItemSectiuneParinteId 40
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    TrimiteCatreAplicatiaMobila False
    ArticleID 29752
    ParentPage 40
    ArticlePublishingDate 7/23/2020 12:00:00 AM
    ArticleVisits 22
  • _score 0,976665
    ItemID 29753
    PagePageID 25551
    PageMenuText Dr. Klaus Patzak, noul Director Financiar al Schaeffler AG
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 40
    PageActive True
    PageSort 429
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 11950
    ItemSort 0
    ItemEditie 241
    ItemData 23.07.2020 0:00:00
    ItemTitlu Dr. Klaus Patzak, noul Director Financiar al Schaeffler AG
    ItemTip Stiri
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/stireschaefflerip.jpg
    ItemSumar

    Furnizorul global în sectorul auto și industrial Schaeffler a anunțat în cadrul ultimei întâlniri a Consiliului de Supraveghere, numirea dl. Dr. Klaus Patzak ca membru în Consiliului de Administrație al Schaeffler AG, începând cu 1 august 2020. Dr. Patzak va prelua poziția de CFO (chief financial officer – director financiar), care include și responsabilitatea pentru departamentele financiar și IT, în calitate de succesor al d-lui Dietmar Heinrich, care va părăsi Schaeffler AG așa cum a fost convenit, începând cu 31 iulie 2020, pentru a urmări noi provocări în cariera sa profesională.

    ItemContinut

    Furnizorul global în sectorul auto și industrial Schaeffler a anunțat în cadrul ultimei întâlniri a Consiliului de Supraveghere, numirea dl. Dr. Klaus Patzak ca membru în Consiliului de Administrație al Schaeffler AG, începând cu 1 august 2020. Dr. Patzak va prelua poziția de CFO (chief financial officer – director financiar), care include și responsabilitatea pentru departamentele financiar și IT, în calitate de succesor al d-lui Dietmar Heinrich, care va părăsi Schaeffler AG așa cum a fost convenit, începând cu 31 iulie 2020, pentru a urmări noi provocări în cariera sa profesională.

    După ce a studiat și a obținut doctoratul la München, Dr. Patzak și-a început cariera în 1993 în departamentul financiar al Siemens AG, unde recent a fost partener în conducere, responsabil pentru companiile de portofoliu selectate (POC), director general al Siemens Gas & Power Management GmbH și Director Financiar (CFO) al noii unități de afaceri Siemens Gas and Power. Înainte de aceasta, el a fost membru al Comitetului Executiv și CFO al Bilfinger SE din 2016 până în 2018. A ocupat aceeași funcție la Osram Licht AG din 2011 până în 2016. Din 2002 până în 2011, a ocupat o serie de funcții manageriale în segmentul de finanțe al Siemens AG, unde a fost responsabil pentru departamentele de audit financiar, contabilitate și raportare, precum și departamentul central de raportare și control. Din 2000 până în 2002, a ocupat funcția de Director Comercial al unității de afaceri Wireline Communications la Infineon AG. Înainte de aceasta, el a fost responsabil pentru mai multe funcţii de conducere în departamentul financiar central al Siemens AG și a petrecut doi ani lucrând pentru filialele Siemens din SUA. Dr. Patzak are un doctorat în administrarea afacerilor și este atât absolvent de studii economice, cât și asistent în management industrial.

    Georg F. W. Schaeffler, acționar al familiei și președinte al Consiliului de Supraveghere al Schaeffler AG, a declarat: „Suntem încântați să îl primim pe Dr. Klaus Patzak, un CFO extrem de experimentat și capabil, la Schaeffler AG. Dr. Patzak se alătură Grupului Schaeffler într-un moment caracterizat de provocări majore. Suntem siguri că experiența sa va juca un rol semnificativ într-o pregătire de succes a Grupului Schaeffler pentru viitor. Experiența sa de ani de zile, acumulată în urma lucrului pentru marile companii industriale și tehnologice internaționale va fi un atuu deosebit de valoros pentru noi în această privință."

    Domnul Schaeffler și-a exprimat și mulțumiririle față de Dietmar Heinrich: „Dietmar Heinrich a fost alături de Grupul Schaeffler timp de 25 de ani, timp în care a îndeplinit cu succes multe funcții importante atât în Germania, cât și în străinătate. În special, vreau să subliniez faptul că a continuat să arate multă dăruire pentru îndatoririle sale în cadrul Grupului Schaeffler în timpul crizei determinată de Coronavirus, în ciuda plecării sale planificate din companie. Aș dori să-mi exprim sincere mulțumiri față de domnul Heinrich în numele întregului Consiliu de Supraveghere pentru anii săi de muncă excelentă și să-i doresc, de asemenea, în numele mamei mele Maria-Elisabeth Schaeffler-Thumann, toate cele bune atât profesional, cât și personal pentru viitor."

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 17
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte T&T Plus
    ItemSectiuneParinteId 40
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    TrimiteCatreAplicatiaMobila False
    ArticleID 29753
    ParentPage 40
    ArticlePublishingDate 7/23/2020 12:00:00 AM
    ArticleVisits 17
  • _score 0,976665
    ItemID 29728
    PagePageID 25527
    PageMenuText Cod de etică pentru folosirea Inteligenţei Artificiale
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 40
    PageActive True
    PageSort 424
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 11926
    ItemSort 1
    ItemEditie 241
    ItemData 21.07.2020 0:00:00
    ItemTitlu Cod de etică pentru folosirea Inteligenţei Artificiale
    ItemTip Articole
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/ttipip.jpg
    ItemSumar

    Inteligența artificială (AI) devine din ce în ce mai importantă pentru mobilitate. De aceea, Continental a dezvoltat acum un cod de etică pentru utilizarea unor astfel de sisteme de autoînvățare, ceea ce face compania tehnologică unul dintre pionierii acestei industrii.

    ItemContinut

    Inteligența artificială (AI) devine din ce în ce mai importantă pentru mobilitate. De aceea, Continental a dezvoltat acum un cod de etică pentru utilizarea unor astfel de sisteme de autoînvățare, ceea ce face compania tehnologică unul dintre pionierii acestei industrii.

    Inteligența artificială poate și trebuie să fie programată și utilizată numai în conformitate cu principii etice clare.” Dirk ABENDROTH, Directorul tehnologic Continental Automotive

    Algoritmii inteligenţi joacă un rol imens în industria auto, cum ar fi în cazul conducerii autonome. În calitate de companie tehnologică, suntem responsabili să ne asigurăm că toate evoluţiile produselor noastre și procesele interne sunt în conformitate cu standardele etice. Acesta este motivul pentru care procesul decizional bazat pe AI trebuie să fie întotdeauna nediscriminatoriu" continuă Abendroth. Codul etic corespunde reglementărilor internaţionale, cum ar fi liniile directoare ale UE privind etica. Acesta se aplică tuturor locaţiilor Continental din întreaga lume și servește drept ghid pentru toţi partenerii de colaborare ai companiei.

    Noul cadru de reglementare se concentrează pe transparenţa deciziilor computerizate, precum și pe securitatea datelor. În cazul în care computerele preiau sarcini cheie din activitate, o condiţie prealabilă de acceptare a acestui lucru este aceea ca oamenii să înţeleagă cum funcţionează un astfel de sistem de autoînvăţare. De unde sunt preluate datele? Ce pași de procesare duc la ce acţiuni? Cum sunt stocate datele? Pe plan intern, de exemplu în managementul resurselor umane, procesele de lucru care implică utilizarea inteligenţei artificiale sunt conforme cu celelalte reglementări Continental, cum ar fi cele referitoare la egalitate? Astfel de întrebări - și deci reglementări - sunt esenţiale atunci când vine vorba de modelarea mobilităţii viitorului. Din ce în ce mai multe funcţii de zi cu zi sunt aproape de neimaginat fără AI: asistenţii de voce în smartphone-uri, metodele de diagnostic în sectorul medical și aplicaţiile de navigaţie sunt toate exemple importante.

    Continental se bazează pe inteligenţa artificială pentru o gamă largă de produse. Acestea includ sisteme de asistenţă a șoferului bazate pe camere cu recunoașterea obiectelor, sisteme de asistenţă la întoarcere și recunoașterea gesturilor ca mijloc de comunicare între oameni și vehicule. Astfel de sisteme cu funcţii AI sunt capabile să prelucreze cantităţi mari de date aproape în timp real și să ofere rezultate mai bune cu fiecare informaţie nouă primită.

    Continental dezvoltă tehnologii și servicii inovatoare pentru mobilitatea sustenabilă și interconectată a oamenilor şi a bunurilor acestora. Compania cu profil tehnologic fondată în 1871 oferă soluţii sigure, eficiente, inteligente și accesibile pentru autovehicule, mașini, trafic și transport. Continental a realizat în 2019 o cifră de afaceri de 44,5 miliarde de euro și are în prezent aproximativ 240.000 de angajaţi în 59 de ţări și pieţe.

    În perioada 1999-2019, Continental a investit circa 1.8 miliarde euro în activităţile din România. Toate cele 5 arii de activitate Continental sunt reprezentate în România. Continental deţine șapte unităţi de producţie și patru centre de inginerie în Timişoara, Sibiu, Carei, Nădab, Brașov şi Iaşi. Continental este partener într-un joint-venture în Iași şi are un centru de distribuţie a anvelopelor în București. Continental avea la finalul anului 2019, aproximativ 20.000 de angajaţi, din care o treime sunt ingineri și informaticieni în centrele de cercetare și dezvoltare și va continua să angajeze în funcţie de viitoarele proiecte.

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 6
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte T&T Plus
    ItemSectiuneParinteId 40
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    TrimiteCatreAplicatiaMobila False
    ArticleID 29728
    ParentPage 40
    ArticlePublishingDate 7/21/2020 12:00:00 AM
    ArticleVisits 6
  • _score 0,976665
    ItemID 29717
    PagePageID 25515
    PageMenuText Sfaturi pentru evaluarea conformităţii
    PageAreaID 1
    PageParentPageId 32
    PageActive True
    PageSort 90
    PageActiveTo 31.12.2999 0:00:00
    PageHidden False
    PagePropertyItemId 11914
    ItemSort 0
    ItemEditie 241
    ItemData 17.07.2020 18:55:00
    ItemTitlu Sfaturi pentru evaluarea conformităţii
    ItemTip Articole
    ItemImaginePrincipala /Files/Images/Articole/management.jpg
    ItemSumar

    Atunci când produsele, serviciile sau sistemele dvs. îndeplinesc cerințele unui standard, încrederea părților interesate crește.

    ItemContinut

    Atunci când produsele, serviciile sau sistemele dvs. îndeplinesc cerințele unui standard, încrederea părților interesate crește.

    La nivel internațional, a fost recent actualizat standardul pentru termeni și definiții în domeniul evaluării conformității.

    ISO/IEC 17000, Evaluarea conformității. Vocabular și principii generale, specifică termenii și definițiile generale referitoare la evaluarea conformității, inclusiv acreditarea organismelor de evaluare a conformității.

    Prin intermediul acestuia, întreaga comunitate de evaluare a conformității va lucra în consens, folosind pretutindeni aceiași termeni și aceleași definiții.

    Sean MacCurtain, Directorul pentru evaluarea conformității și aspectele legate de protecția consumatorilor din cadrul Comitetului ISO pentru evaluarea conformității (CASCO), declară că noua ediție a standardului reprezintă o bază excelentă pentru experții în evaluarea conformității.

    Acesta afirmă: „Nu numai că oferă concepte noi care reflectă modurile de funcționare în schimbare ale întreprinderilor din sector, ci și asigură vocabularul în conformitate cu principiile ISO 9000 privind managementul calității și cu alte standarde de evaluare a conformității, oferind utilizatorilor cea mai actualizată resursă”.

    Standardul a fost revizuit pentru a include noi termeni și definiții, alinierea la versiunea actualizată a ISO 9000 și reflectă, în general, schimbările tehnologice sau de altă natură din sectorul evaluării conformității.

    De asemenea, acesta acoperă termeni suplimentari care au fost incluși în noile standarde legate de acest domeniu de activitate.

    ItemCereOferta True
    ItemVisits 25
    ItemShowVisits False
    ItemAutori System.String[]
    ItemSectiuneSecundara
    ItemDeCompanie System.String[]
    ItemDespreCompanie System.String[]
    ItemSiDespreCompanie System.String[]
    ItemTaguri System.String[]
    ItemSectiuneParinte Management & Calitate
    ItemSectiuneParinteId 32
    ItemAutoriName System.String[]
    ItemTaguriName System.String[]
    CategorieAplicatieMobila Fabricație
    TrimiteCatreAplicatiaMobila True
    SumarAplicatieMobila Atunci când produsele, serviciile sau sistemele dvs. îndeplinesc cerințele unui standard, încrederea părților interesate crește.
    ArticleID 29717
    ParentPage 32
    ArticlePublishingDate 7/17/2020 6:55:00 PM
    ArticleVisits 25
Page 1 of 385 Next

Accept cookie

www.ttonline.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru.

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a www.ttonline.ro cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera
circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru, te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie.

Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Îți mulțumim pentru acest accept și nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.