Bosch Service Solutions primeşte Technology Leadership Award

Automatizari

de Bosch Rexroth Sales

Bosch Service Solutions primeşte Technology Leadership Award

Prestigioasa firmă de consultanţă Frost & Sullivan a onorat Bosch Service Solutions cu distincția Technology Leadership Award pentru cele mai bune practici în domeniul Business Process Outsourcing (BPO) în Europa.

Frost & Sullivan a apreciat utilizarea soluţiei inovatoare de Automatizare Robotizată a Proceselor și Inteligenţa Artificială a companiei în automatizarea globală. Acestea nu numai că sunt implementate la Bosch Service Solutions, dar sunt și parte a strategiei companiei. Prin optimizarea proceselor complexe ale diviziei Bosch, se vor produce efecte pozitive imediate pentru clienţi, cum ar fi o satisfacţie crescută a angajaţilor. Două din criteriile de evaluare ale Frost & Sullivan pentru acordarea distincţiei au fost gradul de utilizare a soluţiei și impactul asupra succesului companiei.

Analistul Stephen Loynd de la Frost & Sullivan menționează că ,,Bosch Service Solutions oferă clienţilor săi concepte și metode care urmăresc să îmbunătăţească întregul lanţ de servicii, unde automatizarea este o parte cheie a soluţiei. Şi, în loc de implementarea individuală a acestor etape ca măsuri necesare, Bosch le integrează end-to-end. Ceea ce are ca rezultat un set de soluţii raţionale." În plus, Irfan Ali, șeful diviziei Robotic Process Automation, Bosch Service Solutions, a declarat: ,,Suntem încântaţi să primim această distincţie prestigioasă. Întotdeauna ne uităm la automatizare din perspectiva rezultatului global. Luămîn considerare obiectivele şi fluxurile de valoare ale proceselor. Pe baza lor, reproiectăm și revizuim procesele și creăm o soluţie de automatizare complexă."

Bosch nu consideră automatizarea drept o ameninţare pentru afaceri, ci, mai degrabă, un element cheie al competitivităţii în viitor. Divizia companiei nu este preocupată de utilizarea tehnologiei ca modalitate de a înlocui angajaţii. Dimpotrivă, scopul automatizării este crearea unei combinaţii ideale între resurse umane şi tehnologie. Obiectivul este îmbunătăţirea experienţei clienţilor, creşterea satisfacţiei angajaţilor, crearea unor noi modele de afaceri. Utilizarea RPA eliberează angajaţii de operaţiuni de rutină, generatoare de erori, pentru ca ei să se poată concentra pe cele mai solicitante.

Inteligenţa Artificială îmbunătățește serviciile

Bosch Service Solutions utilizează, de asemenea, aplicaţii de Inteligenţă Artificială (AI) precum recunoaşterea tiparelor şi machine learning. Acestea facilitează identificarea preocupărilor clienţilor în timpul interacţiunii cu un consilier și pot, de asemenea, să fie utilizate şi pentru informaţii nesolicitate, dar în directă legătură cu nevoile lor. Acest lucru îi permite angajatului să se concentreze pe client și să abordeze cerinţele acestuia în mod empatic. Asftel, gradul de satisfacție va fi mai mare de ambele părţi.


Accept cookie

www.ttonline.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru.

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a www.ttonline.ro cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera
circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru, te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie.

Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Îți mulțumim pentru acest accept și nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.