abas Business Software – ERP flexibil pentru companiile de producție

CAD/CAM/CAE/PDM/PLM/ERP

de Sistec

abas Business Software – ERP flexibil pentru companiile de producție

abas ERP aparținând companiei germane Abas Software AG s-a dezvoltat constant extinzându-și baza de clienți în toată lumea. Accentul abas este pe dezvoltarea produselor și pe satisfacția clienților. Experiența de peste 17 ani pe piața de IT&C din România a determinat abas să aleagă Sistec ca unic partener local.

Sistec este un cunoscut integrator IT cu o o echipă de peste 180 de specialiști (analiști, consultanți de business, programatori, ingineri, tehnicieni) oferind un pachet complet, de la soluții software, specializate în gestiunea afacerii, până la infrastructuri hardware complexe.

Soluțiile Abas Business Software sunt: abas ERP, abas Distribution și abas eB. Punem la dispoziția companiilor o suită de aplicații care oferă o gamă largă de functionalități: de la achiziții și vânzări, gestiunea stocurilor, planificarea producției și gestiunea producției până la financiar și contabilitate, portal și eBusiness.

Soluția abas ERP este flexibilă, adaptabilă și reprezintă o garanție pentru viitor. În prezent, abas ERP este utilizat de peste 2700 clienți, fiind disponibil în 30 de țări,  instalat pe Linux, Unix și Windows.

 

Beneficii:

  • sistem complet integrat;
  • interfață ergonomică și ușor de folosit;
  • modul de analiză Business Intelligence;
  • posibilitatea de a accesa majoritatea modulelor via web și mobil;
  • interfață cu aplicații de proiectare;
  • metodologie unică de implementare care înglobează cele mai bune practici și standarde din industrie validată în peste 30 de ani de implementare;
  • flexibilitate și posibilitatea customizării rapide;
  • planificare și control eficient al producției și al achizițiilor;
  • schimb de date în timp real între parteneri  prin transfer electronic de date (EDI - Electronic Data Interchange);
  • eliminarea greșelilor de operare utilizând cititoare de coduri de bare;
  • control permanent al proceselor de business și al costurilor din companie;
  • reducerea costurilor;
  • în fiecare an este lansataă o nouă versiune abas ERP cu functionalități și tehnologii noi.

 

Functionalități abas ERP:

  • Achiziții - comenzi, contracte, recepție, facturare, subcontractare
  • Vânzări - oferte, comenzi, contracte, livrare, facturare
  • Producție/Planificare și Control Producție (PPC) – producție, planificare capacități, planificare aprovizionare, planificare și monitorizare producție
  • Managementul Stocului - managementul depoziteloră, descarcarea stocurilor FIFO, gestionarea cu coduri de bare, inventar
  • Contabilitate financiară - intrări financiare, declarații, taxe și impozite conform legislației române
  • Controlul bugetar - conturi de profit și pierdere, bilanț contabil, planificarea lichidităților
  • Imobilizări – achiziție mijloace fixe, amortizare, modernizare, producție internă, casare, conservare, vânzare
  • Contabilitate de gestiune - contabilitate centre și obiecte de cost cu repartizare costuri, evaluare activitate de producție, previzionare
  • Monitorizare costuri - oferă evaluarea precisă a costului (preliminar, simulat, final)
  • Evaluarea materialelor - evaluare la costul mediu ponderat (CMP), preț planificat (cost standard), prețul de achiziție, evaluare zero, evaluare la costul de producție
  • Contabilitate de grup
  • EDI - integrare EDI cu parteneri
  • e-Business  - magazin online, soluţii pentru scanere și dispozitive mobile, operare ERP
  • modul Business Intelligence - informaţiile importate ale afacerii pot fi analizate şi vizualizate simultan, în timp real
  • Service
  • Document Management Sistem
  • CRM
  • Dashbord/Rapoarte - rapoarte pre-configurate pentru evaluări pe toate modulele aplicației.

 

Pe piața din România, în acest moment avem finalizate, sau în derulare  proiecte în 20 de companii din diverse zone economice precum și în 3 universități de prestigiu. Implementarea soluției abas ERP se pretează atât pentru companii mici cât și pentru grupuri industriale cu un număr mare de angajați. În proiectele existente avem implementări la companii cu 20 până la 2000 de angajați.

Dacă sunteți o companie cu producție de masă, medie sau unicate vă încurajăm să considerați abas ERP ca partener pentru gestiunea și optimizarea proceselor dvs. de afaceri.  

Invitație

Vă așteptăm pe 19 octombrie la conferința din cadrul târgului TIB cu o  prezentare a soluției abas ERP.  Detalii pe site-ul: www.abassoftware.ro.