DMG Open House Pfronten, 1 – 5 februarie 2011

Masini-Unelte

de DMG MORI Romania

DMG Open House Pfronten, 1 – 5 februarie 2011

Devenită o tradiţie, Open House Pfronten deschide în fiecare an seria de evenimente expoziţionale organizate de concernul german Deckle-Maho-Gildemeister (DMG). În acest an, cea mai mare fabrică de producţie a concernului, Deckel-Maho Pfronten, şi-a deschis porţile în perioada 1- 5 februarie.

Aşezată la poalele Alpilor, într-un peisaj mirific, fabrica a pus la dispoziţie 3 hale în care s-au instalat în poziţie de lucru 63 de maşini, care au prezentat toate tehnologiile de care dispune la ora actuala DMG: strunjire, frezare, prelucrare laser, prelucrare ultrasonică, energii regenerabile. La toate acestea s-a adăugat prezentarea întregii palete de servicii: DMG PowerTools, DMG Service, DMG Automation, DMG Electronics, DMG Spar Parts, DMG Training Akademy, DMG Microset.

De la un asemenea eveniment nu puteau lipsi şi lansări în premieră mondială:

  • noile modele de centre în 5 axe din familia monoBLOCK: DMU 65 monoBLOCK şi DMU 85 mono-BLOCK;

  • noile modele de centre în 5 axe din familia eVolution: DMU 60 eVo şi DMU 80 eVo;

  • noul mega-centru: DMU 600 P – cel mai mare centru vertical (până la 5 axe simultane) construit vreodată de DMG (cursa de 6.000 mm cu precizie de poziţionare de 10 μm!!!);

  • noul mega-centru de strunjit şi frezat: CTX delta 4000 TC (diametru de strunjire = 1.040 mm, lungime de prelucrare = 4.000 mm)P;

  • centrul de prelucrare DMU 210 P cu posibilitate de frezare şi prelucrare cu laser – totul într-o singură maşină!!!

Amploarea fără precedent a acestui eveniment a adus şi o prezenţă şi un interes deosebit din partea companiilor. Astfel, în cele 5 zile s-au înregistrat peste 5.100 de vizitatori de la peste 3.200 de firme de pe tot globul. Rezultatele comerciale ale Open House Pfronten au fost pe măsura interesului arătat de companii: s-au vândut 326 de maşini în valoare de peste 107 milioane de Euro – cele mai mari valori de când se organizează acest eveniment (8 ani) – valori cu 105% mai mari decât cele înregistrate în 2010.

Din România, evenimentul a fost onorat de 25 de companii (55 de persoane) care au vizitat Open House Pfronten 2011 de-a lungul întregii perioade. Interesul arătat de firmele româneşti a fost marcat prin comenzi fără precedent către concernul DMG: 11 maşini în valoare de 2,13 milioane de Euro.



Accept cookie

Acest site web utilizează module cookie în scopuri funcţionale, de confort şi statistică.

Dacă sunteţi de acord cu această utilizare a modulelor cookie, faceţi clic pe "Da, sunt de acord". Termeni si conditii

Nu sunt de acord Accept doar cookie functional Da, sunt de acord