Istoria se repetă
La anumite categorii, Haas Automation domină piaţa americană a maşinilor-unelte, mândrindu-se cu o cotă de piaţă de până la 50% pentru anumite produse. Fără îndoială, criza economică şi condiţiile dure au oferit companiei oportunităţi enorme pentru creşterea cotei de piaţă şi construirea unei baze de clienţi loiali.
„Dezvoltarea Haas nu se bazează pe reduceri ci este un rezultat al proiectării şi construcţiei unor maşini care oferă o valoare mai mare şi asigură o productivitate fără rival şi satisfacţie clientului. Pe lângă faptul că vindem mai multe maşini şi ne creştem cota de piaţă, vindem şi maşini de valoare mai mare; maşini cu caracteristici pe care clienţii le folosesc pentru a face piese mai bune, mai repede.”, spune dl. Reynvoet.
Vizitatorii standului Haas din cadrul EMO 2013 vor fi martorii unor demonstraţii de prelucrare prin aşchiere pe 16 din cele mai noi modele de maşini-unelte CNC ale companiei, inclusiv: centre de prelucrare verticale de mare viteză; maşini de mare putere, cu alezaj conic al arborelui mărimea 50, proiectate pentru a efectua aşchieri în regimuri grele; centre de strunjire cu randament mare, cu scule antrenate şi axă C, cu doi arbori, care oferă posibilitatea realizării de piese prelucrate complet; maşini de găurire-filetare puternice, cu amprentă la sol redusă şi maşini de atelier; centre specializate de prelucrare verticale pentru fabricanţii de matriţe şi, bineînţeles, centrul universal de prelucrare Haas UMC-750, care a fost lansat în Europa în cadrul EMO 2011.
„Când Haas a început să construiască pentru prima dată maşini-unelte CNC, la sfârşitul anilor ‘80, eram cunoscuţi pur şi simplu ca o companie de maşini-unelte cu preţ redus. Fără îndoială, în acele vremuri, toate maşinile-unelte erau scumpe şi relativ nesigure. Si piesele de schimb erau scumpe şi, de multe ori, greu de obţinut într-un timp scurt. Compania Haas a fost foarte activă în schimbarea aspectului industriei maşinilor-unelte. Am construit o companie pe aceleaşi standarde pe care clienţii le aşteaptă atunci când, spre exemplu, investesc într-o maşină nouă, cum ar fi un Audi sau un BMW: preţul de achiziţie este cunoscut, calitatea construcţiei este lipsită de compromisuri, fiabilitatea este subînţeleasă, service-ul şi asistenţa tehnică sunt excelente tot timpul, iar preţurile pieselor de schimb sunt transparente şi publicabile. Credem că acestea sunt lucrurile pe care toţi clienţii le aşteaptă atunci când investesc în afacerile proprii, în mijloacele de trai şi în viitorul lor. Credem că, din acest motiv, maşinile Haas nu mai reprezintă doar o variantă cu preţ redus, ci şi mai important, alegerea inteligentă pentru companiile care sunt în căutarea celei mai bune combinaţii dintre valoare, fiabilitate, precizie şi productivitate.”, încheie dl. Reynvoet.