Expo Plast 2014

Materiale Plastice

de Asociatia Patronala a Prelucratorilor de Mase Plastice din Romania (ASPAPLAST) si Euroexpo Trade Fairs

Expo Plast 2014

Expo Plast, singura expoziţie din România dedicată industriei de mase plastice, ce a avut loc în perioada 24 – 27 septembrie 2014, în Pavilionul Central din Romexpo, a pus în lumina reflectoarelor principalii jucători din piaţă, care s-au întrecut în a prezenta publicului specialist noutăţile şi inovaţiile din acest domeniu.

Timp de patru zile, cei peste 45 de expozanţi au făcut demonstraţii live ale maşinilor prezentate în cadrul expoziţiei şi au stabilit contacte şi întâlniri cu vizitatorii specialişti.

Expo Plast – un eveniment etalon al industriei de mase plastice

Unul din scopurile ediţiei din 2014 a Expo Plast, organizată de Euroexpo în parteneriat cu ASPAPLAST, a fost atragerea unui număr cât mai mare de vizitatori, atent targetaţi, prin intermediul unor instrumente utilizate în premieră în cadrul acestei expoziţii şi inovatoare pentru piaţa de târguri şi expoziţii din România.

Programul ,,Focus pe vizitatori”, implementat pentru prima dată la Expo Plast, a inclus patru instrumente principale:

1.    BUSINESS MATCH - Succesul participării la o expoziţie depinde în mare măsură de stabilirea contactelor potrivite. De aceea, Expo Plast a pus la dispoziţia expozanţilor şi a vizitatorilor cel mai complex sistem online de business matching din România, cu potenţialul de a genera noi oportunităţi de afaceri pentru cei interesaţi. Tehnologia online, care funcţionează cu succes la mai multe târguri internaţionale, conectează direct companiile expozante şi clienţii interesaţi de produsele şi serviciile acestora.

2.    CONTACT PERSONALIZAT – Am intensificat comunicarea directă cu clienţii companiilor expozante printr-o campanie personalizată de call-center; o echipă dedicată a contactat telefonic persoanele din top managementul principalelor firme vizate (directori generali, CEO, directori de achiziţie şi directori de producţie), pentru a-i convinge să viziteze Expo Plast.

3.   PREMIUM CLIENTS - Prin intermediul acestui program am adus la Expo Plast 2014 cei mai importanţi clienţi pentru companiile prezente în cadrul expoziţiei. Astfel, au fost selectate, din fiecare domeniu de activitate corespunzător profilului târgului, primele 100 de companii din România, în ordinea cifrei de afaceri, pe care le-am inclus în ,,Premium Clients”. Lista acestora a fost completată de propuneri venite din partea firmelor expozante. Vizitatorii din cadrul programului PREMIUM CLIENTS au beneficiat de un tratament exclusivist ce a inclus:

  • Serviciul Concierge: Persoana de contact dedicată pe perioada expoziţiei, care a realizat conexiunea directă şi prioritară cu expozanţii vizaţi şi a oferit toate informaţiile de care vizitatorii au avut nevoie pe parcursul vizitării expoziţiei.
  • Calitatea de membru al VIP Business Lounge - zona specială dedicată celor mai importanţi vizitatori ai EXPO PLAST 2014, unde s-au putut organiza întâlniri de afaceri;
  • Invitaţie la EXPO PLAST PARTY – eveniment special de socializare a industriei organizat cu ocazia târgului;

 

4.   DISCOUNT EXCLUSIV - un program prin care firmele participante au oferit discounturi exclusive, valabile numai pe perioada târgului. Discounturile au fost mediatizate înainte de deschiderea manifestării prin newslettere, pe site-ul www.expoplast.ro şi la faţa locului, prin broşuri distribuite la intrarea în expoziţie. Feedback-ul primit din partea firmelor participante, la finalul expoziţiei, este dovada că Expo Plast este un eveniment etalon pentru industria de mase plastice, care are toate şansele să devină unul dintre cele mai importante evenimente de profil din regiune.

Şi pentru ediţia din 2015, Expo Plast îşi menţine obiec tivul de a atrage un număr cât mai mare de vizitatori specialişti şi de a fi în continuare un catalizator pozitiv pentru industria de mase plastice. (comunicat de presă Euroexpo Trade Fairs)

 

,,Hitaro Plastic Machines, a expus o maşină de injecţie din ultima generaţie Mars II, şi anume o MaII 1200Eco. Caracteristicile tehnice şi constructive ale acestei variante ECO o situează pe o poziţie ascendentă în topul alegerilor clienţilor pe segmentul soluţiilor hidraulice de injecţie cu un consum redus de energie şi un raport preţ-calitate corect. Participarea ne-a fost răsplătită printr-un număr mare de vizitatori şi prin crearea premiselor unor relaţii importante de parteneriat, şi dorim să mulţumim pe această cale organizatorilor şi clienţilor noştri!

 

Expo Plast 2014 - Văzut prin ochii specialiştilor

Luna septembrie a acestui an a însemnat pentru companiile din sectorul de prelucrare a maselor plastice, o ocazie perfectă pentru a-şi prezenta, pe parcursul a patru zile, noutăţile din domeniul echipamentelor, tehnologiilor şi materiilor prime specifice acestei industrii, precum şi produse şi articole noi fabricate din diverse materiale plastice.

Cea de-a IV-a ediţie a Expo Plast, singurul târg din România dedicat industriei de prelucrare şi reciclare a maselor plastice, a reunit sub egida sa expozanţi din ţări precum Cehia, Italia, România, Slovacia, Turcia, Ucraina şi Ungaria.

În demersurile noastre de a afla câteva păreri despre ediţia din acest an a Expo Plast, am reuşit să strângem impresii ale unor expozanţi, unii dintre aceştia participanţi pentru al IV-lea an consecutiv la acest târg de specialitate:

Michel LACOMBE

,,În calitate de expozanți, la a 3-a participare la Expo Plast, suntem mai mult decât satisfăcuți de această manifestare, pentru următoarele motive:

  • Devine o expoziție românească în adevaratul sens al cuvântului, vizitatorii fiind din toate zonele geografice ale României.
  • Anul acesta am fost vizitați de un număr de vizitatori cu peste 50% față de ediția din 2013.
  • Vizitatorii standului nostru au fost în marea lor majoritate oameni implicați în procesul decizional sau în zona de design, ceea ce denotă o creștere semnificativă a calității discuțiilor tehnico-comerciale purtate.
  • Am reușit să convingem clienții și potențialii clienți că scopul nostru principal nu este acela de a vinde produse, ci acela de a fi parteneri capabili să furnizeze competențe, tehnologii și soluții tehnice.’’

Michel LACOMBE, Director Comercial ARTEM GROUP TRADE & CONSULT srl

 

,,Participarea în premieră la Expo Plast - ediția 2014, s-a dovedit a fi o investiție de succes și cu rezultate foarte bune pentru compania noastră.

Având în vedere că BRANSON oferă tehnologii de sudură pentru industria maselor plastice, în cadrul târgului am avut oportunitatea să discutăm cu parteneri de afaceri din aproape toate segmentele vizate, întrucât spectrul vizitatorilor a fost unul larg, axat pe foarte multe domenii și aplicații din industria maselor plastice.

Drept urmare, recomand acest eveniment ca fiind o direcție strategică de inserat în activitatea de marketing a oricărei companii ce dorește crearea de noi contacte și oportunități de dezvoltare în cadrul industriei.’’ Mihai APOSTOL, Director vânzari BRANSON - Emerson Industrial Automation

 

 

Cosmin DIACONU

,,În opinia noastră, Expo Plast este unicul târg de profil din România. Participarea la această expoziție a oferit companiei noastre oportunitatea creșterii vânzărilor într-un mod mult mai eficient decât întâlnirile B2B. Standul nostru a fost vizitat de 66 de firme, din care 28% au fost firme din aria tehnică și a furnizorilor de materii prime. De asemenea, s-au transmis ulterior oferte și prezentări de produse, la 30% dintre participanți, cu perspective bune și pentru perioada următoare. În speranța că în 2015 atât numărul expozanților cât și al vizitatorilor va crește astfel încât să existe o continuitate în dezvoltarea pieței în acest domeniu, așteptăm cu interes viitoarea ediție a Expo Plast.’’ Cosmin DIACONU, Director General MUNPLAST SA

 

Eugenia COCIUBA

,,Plastor a participat cu stand propriu la toate cele patru ediții Expo Plast organizate de Aspaplast și Euro Expo Trade Fairs. Anul acesta, a fost de bun augur schimbarea locației de la Romaero Băneasa la Romexpo. Beneficiul participării la acest eveniment este întâlnirea și cunoașterea directă a colaboratorilor, fie ei clienți sau furnizori de materii prime, materiale, accesorii, tipizate pentru matrițe, constructori de mașini de injecție și echipamente sau de servicii colaterale, a evoluției concurenței.’’ Eugenia COCIUBA, Serv. Marketing Plastor

 

 

Adriana GÂNDILĂ

,,Participarea noastră la Expo Plast alături de partenerul nostru Chem Trend a avut ca scop promovarea produselor Lusin (agenți demulanți, lubrifianți, agenți de curățare destinați schimbului de culoare și/sau material). Obiectiv atins prin colaborările inițiate cu companii prelucrătoare de mase plastice, în urma vizitelor acestora la standul nostru. De asemenea, participarea la Polcom, inițiată la Expo Plast, permite promovarea produselor în mediul universitar, important vector de certificare a calității acestora.’’ Adriana GÂNDILĂ, Ing. Office Manager Rubio Trading & Consulting SRL.

 

ASPAPLAST şi EUROEXPO continuă colaborarea în organizarea acestui târg şi îi invită pe toţi cei interesaţi să participe la următoarea ediţie a Expo Plast care va avea loc în perioada 8-11 septembrie 2015, în Pavilionul Central din ROMEXPO Bucureşti. (a consemnat Daniela Cosmoiu, Director Executiv ASPAPLAST).



Accept cookie

www.ttonline.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru.

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a www.ttonline.ro cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera
circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru, te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie.

Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Îți mulțumim pentru acest accept și nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

Da, sunt de acord