3 facilităţi pe care companiile trebuie să le ofere pentru a lucra cu angajaţi la distanţă

Resurse Umane

de SAP ROMANIA

3 facilităţi pe care companiile trebuie să le ofere pentru a lucra cu angajaţi la distanţă

Lider global în transformare digitală, SAP consideră că, în prezent, orice companie, indiferent de dimensiunea ei, poate avea angajați care să lucreze de la distanță, fără să investească într-o infrastructură costisitoare și complexă. 

Dezvoltarea tehnologiei și răspândirea accesului la internet permit recrutarea de specialiști talentați din orice colț al lumii, un avantaj important într-o perioadă în care competiția pe piața muncii este acerbă la toate nivelurile de experiență.

Pentru a susține o forță de muncă la distanță, companiile trebuie să faciliteze comunicarea în timp real între angajați, să ofere acces sigur la infrastructuri virtuale și să adopte soluții sigure de stocare și partajare în Cloud.

Comunicarea în timp real

Una dintre provocările pe care companiile trebuie să le depășească dacă intenționează să se bazeze pe o forță de muncă mobilă este comunicarea eficientă între angajați atunci când nu se află toți în aceeași locație. Acest lucru presupune crearea unei infrastructuri de comunicare care să fie disponibilă oricând, de oriunde și de pe orice dispozitiv. Pentru cele mai multe companii, un sistem hosted VoIP este cea mai potrivită soluție. Un astfel de sistem direcționează apelurile telefonice dintre angajați pe telefoanele mobile sau pe cele fixe, indiferent de locația în care se află, la costuri reduse. Majoritatea soluțiilor hosted VoIP includ și aplicații Android și iOS pentru voce, conferințe și chat.

"Modul în care lucrăm s-a schimbat extrem de mult în ultimii ani, grație progresului tehnologic. Companiile nu mai sunt nevoite să se bazeze doar pe forța de muncă disponibilă în orașul sau țara respectivă. Ele își pot asigura acum serviciile unor specialiști aflați oriunde în lume. Acest lucru nu este valabil doar pentru companiile mari, multinaționale, ci și pentru organizațiile mici și medii, fără să fie nevoite să investească bugete mari în infrastructuri și soluții tehnice. Organizațiile care pun bazele adecvate pentru sprijinirea unei forțe de muncă moderne, mobile, vor reuși, într-un timp scurt, să culeagă beneficiile unor operațiuni de business flexibile." Irina TACHE, SAP SuccessFactors Solution Sales Executive, SAP România

Acces sigur la infrastructuri virtuale

Rețelele private virtuale (VPN) au devenit, în ultimii ani, accesibile, indiferent de dimensiunea companiei, oferind confidențialitate datelor personale ale angajaților. Organizațiile cu o infrastructură existentă pot adăuga suport VPN prin modernizări hardware accesibile din punct de vedere al costurilor. Majoritatea dispozitivelor firewall de clasă business suportă rețele VPN și reprezintă, de asemenea, o opțiune accesibilă.

Pentru companiile care nu au o infrastructură tehnică sau care doresc să treacă la un mediu de  lucru complet la distanță, există soluții de tipul Desktop as a Service (DaaS), care îndeplinesc toate nevoile de business pentru o forță de muncă mobilă.

Adoptarea de soluţii sigure de stocare şi partajare în Cloud

Un furnizor de soluții de stocare în Cloud, care să permită accesul simultan și în siguranță pentru mai mulți utilizatori și care să ofere spațiu de stocare suficient de mare, este un partener esențial pentru o companie în noua economie digitală. În special pentru companiile cu angajați care lucrează la distanță, deoarece este dificil de estimat volumul exact de date pe care afacerea îl generează. De asemenea, accesarea și salvarea simultană într-o singură locație poate duce la epuizarea imediată a spațiului de stocare, iar administrarea accesului angajaților poate fi o sarcină anevoioasă. Astfel, alegerea unui furnizor care să susțină orice nevoie de acces a companiei, de la editarea simultană a mai multor utilizatori, la funcționalități de diversificare și indexare, reprezintă un proces important pentru orice companie, căruia trebuie să i se ofere o atenție deosebită.

Despre SAP

SAP este lider de piață pe segmentul soluțiilor software pentru afaceri. În prezent, compania are peste 425.000 de clienți în 180 de țări, pe care îi susține în gestionarea cu succes a tuturor factorilor disruptivi aduși de economia digitală, contribuind la simplificarea proceselor de business și oferind platforma necesară pentru dezvoltarea unei strategii digitale sustenabile. 77% dintre toate tranzacțiile la nivel global trec printr-un sistem SAP.

Despre SAP România

SAP România, subsidiara locală a SAP SE, și-a început activitatea în 2002, numărându-se printre primii furnizorii IT locali de top. În ultimii 16 ani, compania a contribuit semnificativ la dezvoltarea mediului de business local și la transformarea digitală a organizațiilor. Astăzi, circa 600 de companii din România utilizează soluțiile SAP, din industrii precum utilități, transporturi, bănci, asigurări, retail sau producție. De asemenea, 95% dintre cele mai mari 300 de companii pe plan local sunt clienți SAP.

În 2011, SAP a demarat un proiect de investiții în România, prin deschiderea celui mai important centru de consultanță pentru tehnologiile SAP din Europa, care deservește clienții din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, cu ajutorul a peste 650 de angajați. 


Accept cookie

www.ttonline.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru.

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a www.ttonline.ro cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera
circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru, te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie.

Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Îți mulțumim pentru acest accept și nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.