Ce salariu poți obține dacă ești selectat pentru joburile deschise la Angajatori de TOP București? 59% dintre poziții sunt adresate candidaților middle-level și seniorilor

Resurse Umane

de Catalyst Solutions

Ce salariu poți obține dacă ești selectat pentru joburile deschise la Angajatori de TOP București? 59% dintre poziții sunt adresate candidaților middle-level și seniorilor

100de companii participante, 300 de specialiști HR, 4000 de oportunități de carieră și 15 000 de vizitatori sunt cifrele care definesc ediția din 27-28 martieAngajatori de TOP București. Cele 4000 de oportunități de carierăvor fi deschise atât persoanelor cu experiență, dar și juniorilor și studenților. Salariile variază în funcție de nivelul de experiență și aria de activitate. Pentru un angajat entry-level încep de la 300 euro, iar pentru candidații seniori pot ajunge în intervalul 1000-1500 euro și peste 1500 euro.

Cele 4000 de oportunități de carieră oferite în cadrul Angajatori de TOP București sunt adresate candidaților cu diferite nivele de experiență: 41% dintre joburi sunt pentru candidații entry-level, 39% dintre joburi pentru persoanele cu nivel mediu de experiență, iar 20% dintre poziții sunt adresate candidaților seniori, cu peste 5 ani experiență, persoane care sunt în căutarea unei poziții ce presupune coordonarea unui departament sau a unei echipe.

15% mai multe oportunități de carieră deschise în cadrul Angajatori de TOP București. În perioada decembrie 2014 – ianuarie 2015, portalul de carieră www.hipo.ro a realizat studiul „Piața forței de muncă în 2015” aplicat pe un eșantion de 261 de companii, reprezentanți ai departamentelor de resurse umane. În urma interpretării răspunsurilor a reieșit că 74% dintre angajatori estimează o creștere a numărului de angajați din companie în 2015raportat la 2014. Aspect confirmat și de numărul oportunităților de carieră anunțat de către companiile prezente la Angajatori de TOP. În această primavară sunt deschise cele mai multe poziții din ultimii 3 ani.

În ceea ce privește criteriile care vor conta în selecția și recrutarea viitorilor angajați, 40% dintre companii consideră experiența anterioară, programele de internship și stagiile de practică cele mai valoroase atuuri din CV-urile juniorilor. În privința candidaților seniori, o treime dintre angajatori consideră că experiența relevantă pe o poziție anterioară este cel mai important criteriu. La capitolul abilități „soft skills” în top 5 cele mai apreciate de cătreangajatori sunt: orientarea cătrerezultate, abilitățile de comunicare, flexibilitatea și adaptabilitatea, proactivitatea și capacitatea de a lucra bine în echipă.  

„În prezent eMAG are peste 1200 de angajați, iar planurile de recrutare pentru 2015 vizează 500 de poziții noi, atât entry level cât și pentru cei cu experiență în management. Rolurile sunt deschise în toate ariile funcționale din companie, cu focus pe domeniile IT, Comercial și Marketing. Pentru acest an avem planuri îndrăznețe, dorim să ne întâlnim cu candidații la evenimente de profil precum târguri de joburi și conferințe, dar și în cadrul unor evenimente speciale de tipul Open Days, workshop-uri sau programe de internship” - Cristina Șolea, Recruitment Manager,eMAG.

„Kaufland România continuă expansiunea și în acest an, astfel ne propunem să deschidem în anul 2015: 7 magazine în țară și 2 în București. În cadrul târgului puteți afla posibilitățile pe care le aveți pentru a vă alătura echipei Kaufland prin oferta joburilor deschise în sediul central și magazine” - Anna-Katharina Scheidereiter, Reprezentant Kaufland România - Biroul Relații Presă.

 „La Coca-Cola HBC căutarea de noi talente nu încetează niciodată, iar absolvenții reprezintă o categorie de public foarte importantă în politica noastră de recrutare. Astfel, am creat 2 programe adresate tinerilor absolvenți și studenților. Primul este programul de Management Trainee „Destination: Management” - un program de dezvoltare profesională accelerată dedicat studenților în ultimul an și absolvenților de studii superioare. Pe parcursul programului, Trainee-ul trece printr-un proces complex de dezvoltare personală și profesională, prin care să dobândească abilitățile necesare gestionării unui post în cadrul companiei: First Level (cunoașterea companiei și a filosofiei de business), Second Level (gestionarea proiectelor proprii) și Third Level (gestionarea unei echipe). Anul acesta avem 7 posturi în departamentele Marketing, Vânzări, Supply Chain (Producție & Mentenanță), Financiar și Planning.Cel de-al doilea program este unul de Internship prin care viitorii interni vor avea ocazia de a pune în practică cunoștințele acumulate în cadrul facultății. Internshipul are o durată de 3 luni, iar anul acesta oferim posturi de interni în Marketing, Vânzări, Financiar, Audit, Procurement, Mentenanță, Producție, Asigurarea Calității, Planning, Logistică în 4 orațe: Ploiești, Timișoara, Poiana Negrii, București” - Maria Dinu, Talent Manager, Coca - Cola HBC.

Ce salarii pot obține persoanele care vor fi selectate pentru joburile oferite în cadrul Angajatori de TOP București? Estimările companiilor în privința salariilor variază în funcție de nivelul de experiență, iar aceste valori pot fi puternic influențate de o serie de alte criterii precum: specializarea candidatului, deținerea anumitor cunoștințe tehnice sau competențe legate de cunoșterea unei limbi străine. În plus, în cazul profesioniștilor contează foarte mult și rezultatele obținute la locul anterior de muncă, experiența relevantă pe o poziție anterioară, deținerea de certificări sau atestate. În urma centralizării informațiilor primite, cei mai mulți angajatori au spus că salariile pentru un angajat entry-level se pot situa în intervalul 300 – 500 euro, pentru un angajat cu nivel mediu de experiență între 700 – 1000 euro, iar pentru candidații seniori se pot situa în intervalul 1000 – 1500 euro și peste 1500 euro. Conform studiului realizat de portalul de carieră www.hipo.ro („Piața forței de muncă în 2015”), pe lângă salariul propus, angajatorii vor oferi și alte categorii de beneficii angajaților, iar printre acestea sunt incluse: tichete de masă, asigurări medicale private, program de lucru flexibil, suport financiar pentru training-uri, decontarea abonamentului, abonament la sala de sport sau prime de Crăciun.

O parte dintre companiile prezente în această primăvară la Angajatori de TOP București participă pentru prima dată în cadrul evenimentului, iar printre acestea amintim: eMAG, KFC, BRICO-DEPOT ROMÂNIA, PayU, UPA Solutions, Gopet Romania, ADP Group, Societe Generale European Business Services, Blue Point, Zepter International Romania, Softwire, Sien, EveryMatrix, Global Market Solutions.

Lista completă a companiilor și detalii despre ediția din 27-28 martie Angajatori de TOP București sunt disponibile pe site-ul evenimentului.


Despre Catalyst Solutions

Catalyst Solutionseste o companie de consultanță în domeniul resurselor umane, specializată în dezvoltarea de soluții de recrutare și employer branding.

Având o experiență de 8 ani, Catalyst Solutions adaugă valoare clienților și candidațiilor cu fiecare dintre proiectele sale: Angajatori de TOP (cel mai mare târg de carieră din România organizat bianual în București, Timișoara și Iași), www.HiPo.ro– singurul portal de carieră dedicat exclusiv candidaților cu studii superioare,Top Talents Romania (proiect ce identifică în fiecare an cei mai valoroși 300 de tineri absolvenți la nivel național),Career Innovation Week (identifică tineri cu rezultate remarcabile în domeniile financiar, vânzări, marketing, IT&C, cercetare și inginerie), Consulting Days (cuprinde o serie de conferințe dedicate celor interesați de audit, taxe, contabilitate, legal și IT&C), Ghidul Angajatorilor (publicație de orientare în carieră adresată studențiilor și masteranziilor din domeniul economic și tehnic distribuită în 15 centre universitare), DevTalks (proiectul reunește 350 de developeri & profesioniști IT pasionați de zonele web, online, cloud computing și big data) Târgul Virtual pentru Absolvenți și Angajatori de TOP Virtual.



Accept cookie

www.ttonline.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru.

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a www.ttonline.ro cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera
circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru, te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie.

Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Îți mulțumim pentru acest accept și nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

Da, sunt de acord