Ce spun cei care și-au găsit un job în cadrul celui mai mare târg de carieră Angajatori de TOP? Dacă ești în căutarea unui loc de muncă te așteptăm vineri și sâmbătă la Sala Palatului

Resurse Umane

de Catalyst Solutions

Ce spun cei care și-au găsit un job în cadrul celui mai mare târg de carieră Angajatori de TOP? Dacă ești în căutarea unui loc de muncă te așteptăm vineri și sâmbătă la Sala Palatului

Ediția cu numărul 18 Angajatori de TOP București va avea loc săptămana aceasta, pe 27-28 martie la Sala Palatului din București. Cei care sunt în căutarea unui job vor avea șansa să aplice la 4000 de oportunități de carieră, cele mai multe joburi din ultimii 3 ani, 80 de programe de internship & trainee și vor putea participa la 33 conferințe și workshop-uri. În plus, în cele două zile ale evenimentului vor avea șansa să discute cu peste 300 de specialiști în recrutare.

Pentru cele 4000 de joburi deschise în cadrul Angajatori de TOP, vizitatorii pot aplica cu un singur CV BarCODE. Un astfel de CV îl pot obține de pe Hipo.ro. Tot ce trebuie să facă este să intre în contul personal sau să își creeze unul nou și să selecteze iconița de descărcare CV BarCODE pentru Angajatori de TOP. Cu un singur exemplar CV BarCODE pot aplica la joburile de interes pentru ei. Avantajul oferit de folosirea unui CV BarCODE este că angajatorii vor avea acces la ultimele variante ale CV-urilor. De exemplu, dacă după discuția purtată la standul companiei un candidat merge acasă și își actualizează CV-ul, compania la care a aplicat va avea acces la varianta actualizată a CV-ului. Este o metodă simplă, inovativă și eficientă, lansată pentru prima dată la ediția Angajatori de TOP, primăvara 2012.

Prezența la Angajatori de TOP București le oferă vizitatorilor șansa să obțină gratuit feedback în privința modului în care și-au redactat CV-ul. Sfaturile și recomandările în baza CV-ului vor fi oferite de specialiști în resurse umane, la standul CV Experts. Aici candidații vor afla cum să își redacteze corect CV-ul și ce aspecte ar trebuie modificate pentru a atrage atenția angajatorilor.Un CV bun este un element esențial în procesul de angajare și, din păcate, etapa de analiză a CV-urilor este cea în care foarte mulți candidați sunt respinși.

Din statisticile noastre, un procent mare dintre joburile deschise la Angajatori de TOP sunt acoperite în urma participării la eveniment.Un exemplu de candidat care și-a găsit job în urma participării la Angajatori de TOP București este Cătălin Dragnea:Din punctul meu de vedere, Angajatori de Top este un eveniment foarte important pentru cei aflați în căutarea unui loc de muncă. Eu m-am angajat la Accenture în urma participării la ediția din 2014 și îmi amintesc că am fost plăcut impresionat de profesionalismul companiilor participante la târg, de oportunitățile existente și de modalitățile de selecție a viitorilor angajați. Participarea nu este suficientă însă, și consider că pentru a avea succes și a te face remarcat, este necesară sincronizarea între cerințele companiei pentru jobul vizat și experința/abilitățile tale. Un alt element important în proces este potrivirea între valorile proprii și valorile companiei respective, potrivirea cu echipa de recrutare și, foarte important, cu echipa cu care ar trebui să lucrezi. Cu alte cuvinte, participarea la un târg de cariere este doar ,,vârful iceberg-ului”, iar recomandarea mea pentru candidați este să se concentreze pe 3 lucruri esențiale: documentarea anterioară participării la târg astfel încât să identifice doar companiile de interes, stabilirea unor  contacte bune cu recrutorii acelor companii în timpul târgului, dar și pe inițiativele de followup și solicitare de feedback după eveniment” - Cătălin Dragnea, Infrastructure Senior Analyst, Accenture Technology.

Un alt exemplu, vine din partea companiei Thales Systems Romania: „Experiența mea în THALES pornește de la un anunț văzut în metrou: ,,Simți că îți irosești potențialul? Vino la cel mai mare târg de carieră!...). Afișul a fost suficient încât să îmi trezească interesul. Am decis împreună cu prietenii să mergem și am avut într-adevăr ocazia să discutăm cu reprezentanții companiilor, atât din ramura tehnică cât și resurse umane. Bineînțeles că înainte de a mă prezenta la Sala Palatului m-am informat pe site-ul oficial al târgului cu privire la companiile care vor fi prezente. Standul Thales mi-a atras atenția și am decis să aplic pentru pozițiile pe care le aveau vacante, printre care și cea de Validation Engineer. După aproximativ 2 săptămâni de la eveniment am primit un telefon prin care am fost invitat să particip la un proces profesionist de recrutare ce a cuprins un interviu telefonic urmat de o discuție pe subiecte tehnice și de resurse umane. Consider că pentru mine Angajatori de TOP s-a dovedit esențial în găsirea unui loc la o companie de top pe o poziție care îmi poate pune în valoare potențialul” - Marcel Stamate, Validation Engineer, Thales Systems Romania.

Pe lângă numărul foarte mare de oportunități pentru profesioniști, această ediție Angajatori de TOP se remarcă prin numărul mare de programe destinate studenților și absolvenților: 80 deprograme de internship, trainee, management trainee și competiții. Numărul programelor este dublu față de ediția anterioară a evenimentului și surprinde un trend puternic în ceea ce privește recrutarea de tinere talente. Printre angajatorii care vor avea deschise poziții pentru astfel de programe amintim:

Ediția cu numărul 18 Angajatori de TOP București va avea loc săptămana aceasta, pe 27-28 martie la Sala Palatului din București. Cei care sunt în căutarea unui job vor avea șansa să aplice la 4000 de oportunități de carieră, cele mai multe joburi din ultimii 3 ani, 80 de programe de internship & trainee și vor putea participa la 33 conferințe și workshop-uri. În plus, în cele două zile ale evenimentului vor avea șansa să discute cu peste 300 de specialiști în recrutare.

Pentru cele 4000 de joburi deschise în cadrul Angajatori de TOP, vizitatorii pot aplica cu un singur CV BarCODE. Un astfel de CV îl pot obține de pe Hipo.ro. Tot ce trebuie să facă este să intre în contul personal sau să își creeze unul nou și să selecteze iconița de descărcare CV BarCODE pentru Angajatori de TOP. Cu un singur exemplar CV BarCODE pot aplica la joburile de interes pentru ei. Avantajul oferit de folosirea unui CV BarCODE este că angajatorii vor avea acces la ultimele variante ale CV-urilor. De exemplu, dacă după discuția purtată la standul companiei un candidat merge acasă și își actualizează CV-ul, compania la care a aplicat va avea acces la varianta actualizată a CV-ului. Este o metodă simplă, inovativă și eficientă, lansată pentru prima dată la ediția Angajatori de TOP, primăvara 2012.

Prezența la Angajatori de TOP București le oferă vizitatorilor șansa să obțină gratuit feedback în privința modului în care și-au redactat CV-ul. Sfaturile și recomandările în baza CV-ului vor fi oferite de specialiști în resurse umane, la standul CV Experts. Aici candidații vor afla cum să își redacteze corect CV-ul și ce aspecte ar trebuie modificate pentru a atrage atenția angajatorilor.Un CV bun este un element esențial în procesul de angajare și, din păcate, etapa de analiză a CV-urilor este cea în care foarte mulți candidați sunt respinși.

Din statisticile noastre, un procent mare dintre joburile deschise la Angajatori de TOP sunt acoperite în urma participării la eveniment.Un exemplu de candidat care și-a găsit job în urma participării la Angajatori de TOP București este Cătălin Dragnea:Din punctul meu de vedere, Angajatori de Top este un eveniment foarte important pentru cei aflați în căutarea unui loc de muncă. Eu m-am angajat la Accenture în urma participării la ediția din 2014 și îmi amintesc că am fost plăcut impresionat de profesionalismul companiilor participante la târg, de oportunitățile existente și de modalitățile de selecție a viitorilor angajați. Participarea nu este suficientă însă, și consider că pentru a avea succes și a te face remarcat, este necesară sincronizarea între cerințele companiei pentru jobul vizat și experința/abilitățile tale. Un alt element important în proces este potrivirea între valorile proprii și valorile companiei respective, potrivirea cu echipa de recrutare și, foarte important, cu echipa cu care ar trebui să lucrezi. Cu alte cuvinte, participarea la un târg de cariere este doar ,,vârful iceberg-ului”, iar recomandarea mea pentru candidați este să se concentreze pe 3 lucruri esențiale: documentarea anterioară participării la târg astfel încât să identifice doar companiile de interes, stabilirea unor  contacte bune cu recrutorii acelor companii în timpul târgului, dar și pe inițiativele de followup și solicitare de feedback după eveniment” - Cătălin Dragnea, Infrastructure Senior Analyst, Accenture Technology.

Un alt exemplu, vine din partea companiei Thales Systems Romania: „Experiența mea în THALES pornește de la un anunț văzut în metrou: ,,Simți că îți irosești potențialul? Vino la cel mai mare târg de carieră!...). Afișul a fost suficient încât să îmi trezească interesul. Am decis împreună cu prietenii să mergem și am avut într-adevăr ocazia să discutăm cu reprezentanții companiilor, atât din ramura tehnică cât și resurse umane. Bineînțeles că înainte de a mă prezenta la Sala Palatului m-am informat pe site-ul oficial al târgului cu privire la companiile care vor fi prezente. Standul Thales mi-a atras atenția și am decis să aplic pentru pozițiile pe care le aveau vacante, printre care și cea de Validation Engineer. După aproximativ 2 săptămâni de la eveniment am primit un telefon prin care am fost invitat să particip la un proces profesionist de recrutare ce a cuprins un interviu telefonic urmat de o discuție pe subiecte tehnice și de resurse umane. Consider că pentru mine Angajatori de TOP s-a dovedit esențial în găsirea unui loc la o companie de top pe o poziție care îmi poate pune în valoare potențialul” - Marcel Stamate, Validation Engineer, Thales Systems Romania.

Pe lângă numărul foarte mare de oportunități pentru profesioniști, această ediție Angajatori de TOP se remarcă prin numărul mare de programe destinate studenților și absolvenților: 80 deprograme de internship, trainee, management trainee și competiții. Numărul programelor este dublu față de ediția anterioară a evenimentului și surprinde un trend puternic în ceea ce privește recrutarea de tinere talente. Printre angajatorii care vor avea deschise poziții pentru astfel de programe amintim:

Companie           

Denumire Program

Domeniul

 

Coca-Cola HBC Romania

Programul de Management Trainee „Destination: Management”

Comercial, Productie, Financiar și Planning

Programul de Internship „Talents on board”

Marketing, Taxe, Financiar, Asigurarea Calității, Mentenanță, Producție, Planning, Logistică,  Comunicare și Relații Publice

Competitia „Technical Challenge Coca-Cola HBC”

Inginerie

JTI Romania

JTI Internship Program

Controlul Calității, Achiziții, Logistică, Inginerie, Producție, Marketing, Contabilitate

Competitia JTI “Leave Your Mark”– Are you reMARKable in Marketing?

Marketing

EY Romania

Graduate Recruitment 2015

Audit, Taxe, Contabilitate, Financiar, Management, Consultanță

Microsoft

Microsoft Academy for College Hires - Technical Profile

IT Software

Kaufland România

Internship Departament Imobiliar

Management Trainee, Internship

TELUS International Europe

Training Lingvistic Preangajare FRANCEZA

Relații Clienți, Training

 

 

Intel Romania

Software Engineer Internship

IT Software

Software Engineering Intern - Performance Analysis

IT Software

Software Engineering Intern - Power Analysis

IT Software

Raiffeisen Bank

Join our SME School – Raiffeisen Bank Internship Program

Vânzări, Financiar-Bancar

Ericsson Telecommunications Romania

Graduate Program

IT Software, Telecomunication

 

Renault România

Internship Inginerie

Inginerie

Internship Domeniul Financiar

Financiar

Drive your future 2015

Inginerie

Hewlet-Packard

Graduate Program

IT Software

Global Procurement Internship Program

Achiziții

 

 

 

 

IBM

IBM - the Blue Internship experience

IT Software, IT Hardware

SAP ABAP (software development) internship

IT Software

SAP Consultant (Finance, HR, Logistics) internship

IT Software

IBM Internship

IT Software, IT Hardware, Management

Junior Application Architect - SAP Basis

 IT Software

Genpact

Gateway Trainee Program

Contabilitate, Financiar, Relații Clienți, Resurse Umane

BRD – Groupe Société Générale

Traineeship@BRD

Bancar

 

 

 

Oracle

EPM Presales Consultant Internship

IT Software, Vânzări

Technical Consultant Internship

 IT Software

Part-Time Internship in Deal Management

Achiziții, Logistică

Advanced Support Engineer –Student Internship

 IT Software

Triage Specialist (Two months internship)

 IT Software

BCR

Group Graduate Program, Learn@BCR, Practica@BCR

Bancar

 

Cei prezenți pe 27-28 martie la Sala Palatului din București pot participa și la 33 conferințe și workshop-uri unde vor avea șansa să interacționeze cu angajatorii prezenți. Intrarea la conferințe și workshop-uri este gratuită în baza rezervării unui loc în cadrul sesiunii de interes. În cadrul ediției din această primăvară, vizitatorii pot opta pentru:

1. SkillShopso serie de workshop-uri care le oferă oportunitatea să-și îmbunătățească competențele și abilitățilepersonale. Câțiva dintre cei mai activi angajatori de pe piață vor împărtăși din expertiza lor: DB Schenker, Humangest Group, Hewlet-Packard, Stefanini Romania, Allianz Worldwide Partners, Oracle, TELUS International Europe, Accenture, Societe Generale European Business Services, Computer Generated Solutions Romania, Genpact, McDonald`s România, JTI Romania, Coca - Cola HBC Romania, Kaufland România, BRD-Groupe Société Générale, Schneider Electric, KMG International (Rompetrol), BearingPoint.

2. TechTalks - o serie de conferințe dedicate pasionaților de tehnologie. Cei care sunt interesați de ultimele inovații în materie de tehnologie se pot înscrie la conferințele susținute de: Teamnet International, Accenture, Vodafone Shared Services Romania, eMAG, Bitdefender, BCR, IBM, Ericsson Telecommunications Romania.

3. Workshop-uri Audit&Taxes - adresate studenților și absolvenților ce își doresc să afle care sunt provocările unei cariere în Audit&Taxe. Sesiunile vor fisusținute de Deloitte Romania și EY Romania.

Pentru înscrieri la workshop-uri și conferințe, lista companiilor prezente și detalii despre Angajatori de TOP București sunt disponibile pe www.hipo.ro


 

Cei prezenți pe 27-28 martie la Sala Palatului din București pot participa și la 33 conferințe și workshop-uri unde vor avea șansa să interacționeze cu angajatorii prezenți. Intrarea la conferințe și workshop-uri este gratuită în baza rezervării unui loc în cadrul sesiunii de interes. În cadrul ediției din această primăvară, vizitatorii pot opta pentru:

1. SkillShopso serie de workshop-uri care le oferă oportunitatea să-și îmbunătățească competențele și abilitățilepersonale. Câțiva dintre cei mai activi angajatori de pe piață vor împărtăși din expertiza lor: DB Schenker, Humangest Group, Hewlet-Packard, Stefanini Romania, Allianz Worldwide Partners, Oracle, TELUS International Europe, Accenture, Societe Generale European Business Services, Computer Generated Solutions Romania, Genpact, McDonald`s România, JTI Romania, Coca - Cola HBC Romania, Kaufland România, BRD-Groupe Société Générale, Schneider Electric, KMG International (Rompetrol), BearingPoint.

2. TechTalks - o serie de conferințe dedicate pasionaților de tehnologie. Cei care sunt interesați de ultimele inovații în materie de tehnologie se pot înscrie la conferințele susținute de: Teamnet International, Accenture, Vodafone Shared Services Romania, eMAG, Bitdefender, BCR, IBM, Ericsson Telecommunications Romania.

3. Workshop-uri Audit&Taxes - adresate studenților și absolvenților ce își doresc să afle care sunt provocările unei cariere în Audit&Taxe. Sesiunile vor fisusținute de Deloitte Romania și EY Romania.

Pentru înscrieri la workshop-uri și conferințe, lista companiilor prezente și detalii despre Angajatori de TOP București sunt disponibile pe www.hipo.ro



Accept cookie

www.ttonline.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru.

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a www.ttonline.ro cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera
circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru, te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie.

Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Îți mulțumim pentru acest accept și nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

Da, sunt de acord