Toamna se numără joburile! 5000 de joburi la Angajatori de TOP București pe 14-15 octombrie

Resurse Umane

de Catalyst Solutions

Toamna se numără joburile! 5000 de joburi la Angajatori de TOP București pe 14-15 octombrie

În această toamnă, Angajatori de TOP revine cu 3 ediţii. Evenimentele vor avea loc în Bucureşti (14-15 octombrie), Timişoara (21-22 octombrie) şi online, printr-o ediţie la nivel naţional (31 octombrie-13 noiembrie). Ediţia din Bucureşti, 14-15 octombrie, reuneşte 100 de companii şi 5000 de joburi. Accesul la eveniment este gratuit în baza înscrierii pe Hipo.ro.

 

În ce domenii vor să se angajeze cei care sunt în căutarea unui job?

În contextul în care numărul studenţilor a scăzut aproape la jumătate faţă de anul 2008, pentru companii devine o necesitate construirea unui brand puternic de angajator pentru a se asigura că vor atrage candidaţii de care organizaţia are nevoie. Anual, studiul “Cei mai doriţi angajatori” le oferă companiilor informaţii cu privire la publicul ţintaşi comportamentul acestora pentru adaptarea strategiei de employer branding. De exemplu, rezultatele studiului din acest an indica domeniile în care îşi doresc să lucreze candidaţii din Bucureşti: industria IT (37%), urmată de Consultanţă (22%), Audit şi Contabilitate (18%), Marketing (18%), Banking (16%), HR (13%) şi Telecom (12%) sunt câteva dintre cele care se aflain topul preferinţelor. Ediţia cu numărul 21 a celui mai mare târg de joburi se remarcă printr-o diversitate a oportunităţilor de carieră. Cele 100 de companii au oportunităţi de carierain domenii de activitate diverse, de la IT&C, Servicii şi BPO, Financiar-Bancar, FMCG, Retail, Inginerie şi Automotive, Turism, Design, Juridic, Management – Consultanta, Marketing, PR, Producţie, Resurse Umane, Vânzări etc.

5000 de oportunităţi de carieră. 43% dintre joburi sunt pentru candidaţi nivel middle şi senior

5000 de joburi deschise la Angajatori de TOP. Oportunităţile de carieră deschise de companii sunt atât poziţii adresate profesioniştilor - 16% dintre joburi sunt pentru candidaţii cu peste 3 ani experienţă, 27% sunt poziţii middle-level pentru persoane cu 1-3 ani experienţă, în timp ce 57% sunt joburi pentru candidaţii entry-level – cât şi poziţii în cadrul programelor de internship. În plus, ediţia aceasta, companiile au şi oportunităţi de carieră part-time. Din statisticile noastre, 42% dintre angajatorii prezenţi ediţia aceasta, vor avea astfel de poziţii deschise. Câteva exemple de oportunităţi de carieră deschise în cadrul evenimentului Angajatori de TOP sunt: Analyst Programmer – Java, Consultant Resurse Umane, Consilier Juridic, Asistent Achiziţii, Junior Brand Manager, Supply Chain Adaptation Project Manager, Accounts Payable Specialist with German, Sales Account Manager, C++ Software Engineer, Consultant Asigurări de Viaţă.

Oraşele pentru care companiile recrutează.Majoritarea companiilor, 98% dintre companiile care participă la Angajatori de TOP pe 14-15 octombrie au poziţii deschise în Bucureşti. Printre cele 100 de companii participante sunt şi angajatori care au planuri de relocare, în oraşe precum: Timişoara (21%), Iaşi (11%), Cluj-Napoca (11%), Braşov (15%), Arad (7%), Ploieşti (7%), Sibiu (11%), Oradea (3%), Targu-Mures (7%), Suceava (5%), dar şi în alte oraşe cu potenţial de angajare.

Cum poţi aplica la joburile deschise în cadrul târgului de joburi Angajatori de TOP?Pentru a aplică la poziţiile deschise, le recomandăm vizitatorilor să se înscrie la eveniment folosind butonul de înscriere accesibil la secţiunea dedicată evenimentului, pe Hipo.ro. Pentru prezenţa în cele două zile Angajatori de TOP trebuie saisi descarce CV-ul Barcode pe care îl pot accesa din contul lor pe Hipo.ro. Avantajul oferit de aplicarea cu CV-ul Barcode este că angajatorii vor avea acces la ultimele variante ale CV-urilor. Dacă, după discuţia purtată la standul companiei un candidat merge acasasi face modificări în CV, compania la care a aplicat va avea acces la varianta actualizată a CV-ului. Este o metodă eficientă şi de succes, apreciată atât de către companii, care au acces la cea mai recentă variantă a CV-urilor, dar şi de către vizitatori, care pot veni cu 1 singur CV pe care îl pot folosi în interacţiunea cu toate companiile prezente la eveniment.

Candidaţii care îşi evaluează realist punctele forte şi pe cele slabe au cele mai mari şanse de angajare

Din punct de vedere al aspectelor care contribuie la decizia de angajare a unui candidat, 83% dintre respondenţii companiilor prezente la Angajatori de TOP au afirmat că persoanele care îşi evaluează realist punctele forte şi pe cele slabe sunt candidaţii care au şansele cele mai mari să fie recrutate. Onestitatea candidaţilor în cadrul interviurilor (75%), faptul că inspiră o atitudine pozitivă (52%), adresează întrebări în timpul interviului (37%) şi faptul că CV-ul nu conţine greşeli gramaticale (19%) sunt aspecte care contribuie la decizia de angajare.

31 de workshopuri şi conferinţe. Peste 50 de manageri şi specialişti vor împărtăşi cunoştinţele lor

Angajatori de TOP le oferă vizitatorilor oportunitatea să participe la o serie de workshopuri şi conferinţe. Toamna aceasta am pregătit peste 20 de SkillShop-uri utile pentru dezvoltarea personală şi profesională a profesioniştilor, absolvenţilor şi studenţilor. Sesiunile din această toamnă sunt concentrate pe trei direcţii: Dezvoltarea abilitaţilor şi competentelor, dezvoltarea carierei şi lansarea programelor de internship/trainee. Printre companiile care vor susţine aceste sesiuni enumeram: IBM, REWE România, Accenture, Telus Internaţional Europe, Veeam Software, BCR, Lidl România, Henkel, Philip Morris România, DB Schenker SSC, Schneider Electric, Reckitt Benckiser, Societe Generale Europe Business Services (SG EBS), Hewlett Packard Enterprise. Alături de SkillShop-uri, 11 sesiuni TechTalks sunt dedicate pasionaţilor de tehnologie. Peste 20 de manageri şi specialişti vor împărtăşi cunoştinţele acumulate în zone precum Software Development, Cloud, IoT, Gaming, Big Dată, Banking, iar printre companiile care pot fi întâlnite în cadrul evenimentului se numără: IBM, UniCredit Business Integrated Solutions, Dell, AmberStudio, BCR, Intralinks, BearingPoint România, Accenture, Temenos, PTC, Vodafone Shared Services România, Softvision, StefaniniRomaniasi Huawei. Participarea la workshopuri şi conferinţe este gratuită, iar cei interesați pot afla mai multe detalii aici.

Câteva dintre companiile care au confirmat prezenta la Angajatori de TOP Bucureşti sunt: Kaufland România, Accenture, Adecco, Allianz Managed Operations and Services SE München, Allianz Worldwide Partners, Amber Studio, AMOMA.com, Automatic Dată Processing (ADP) România, Banca Transilvania, BCR, BearingPoint România, British American Tobacco, Carrefour, Competence Call Center, Computer Generated Solutions România, DB Global Technology, DB Schenker SSC, Dell, DEUTSCHE TELEKOM BUSINESS SERVICES, EFD Induction, Federal-Mogul Motorparts, Genpact, Grup Renault România, Henkel, Hewlett Packard Enterprise, Huawei, Johnson & Johnson, JYSK, Lidl România, L'Oréal România, Luxoft, McDonald`s România, Microsoft, Misys Financial Software, Mood Media, NN, Pepco, Philip Morris România, PTC, Raiffeisen Bank, Ranstand România, Reckitt Benckiser, RIN Hotels, Schneider Electric, Societe Generale European Business Services, Softvision, Stefanini România, Teamnet, TELEKOM România, TELUS Internaţional Europe, Temenos, UniCredit Business Integrated Solutions, UPC, Veeam Software, Vodafone Shared Services România, Vodafone România, Wipro Business Process Services, Xerox etc.

 

Ce spun angajatorii despre prezenţa lor la Angajatori de TOP?

„Stefanini este un partener cu tradiţie al Angajatori de TOP. Este cel mai important eveniment de acest gen care ne oferă posibilitatea de a ne întâlni cu candidaţi pregătiţi pentru care vom avea aproximativ 150 de posturi disponibile din zona suportului tehnic, specialişti pe infrastructura IT, dar şi poziţii axate pe dezvoltare şi testare software. Nivelul de senioritate o să fie variat, căutam atât colegi cu experienţa remarcabilă în dezvoltare software şi arhitectură, cât şi middle & junior developers. Totuşi majoritatea poziţiilor necesită o experienţă de minim 2 ani în testare (automată sau manuală) sau programare software (.Net, Java, Oracle, PHP, Python) pe platforme mobile, web sau desktop” - Oana Calcan, Recruitment Coordinator, Stefanini.

„An de an, prin participarea la fiecare ediţie a târgului Angajatori de TOP, BCR are oportunitatea de a întâlni candidaţi cu niveluri diferite de expertizaşi tineri absolvenţi interesaţi de job-urile din industria bancară. Ce diferenţiază "Angajatori de TOP" de alte evenimente este modul prin care companiile iau contact direct cu candidaţii şi îşi promovează imaginea de angajator la stand şi prin workshop-uri. Prin discuţiile cu cei care ne vizitează standul avem feedback real din piaţa despre ce aşteptări au candidaţii de la angajatori şi cum îşi calibrează nivelul de expertiză cu jobul dorit. Angajatori de TOP este evenimentul care ne pune faţa-n faţă cu potenţiali viitori colegi. Şi în acest an, promovăm o varietate de joburi în vânzări, specialişti în banking şi în IT” - Echipa Recrutare BCR.

„Ne aşteptăm ca la Angajatori de TOP să identificăm persoanele potrivite pentru o parte dintre cele aproximativ 100 de roluri disponibile. În Misys rolurile se împart în 2 categorii, tehnice şi funcţionale. La mare căutare anul acesta vor fi persoanele cu background în domeniul financiar sau absolvenţii de Finanţe, Bănci. Fie că sunt interesaţi de zona de testare, suport, analiza sau consultanta, îi aşteptăm la standul nostru, pentru a le povesti despre ,,MisysAdventure!” - Alma Cargol, Recruiter with Employer Branding, Misys Financial Software.

Accesul la eveniment este gratuit în baza înscrierii pe Hipo. Roşi va fi permis vineri, 14 octombrie, în intervalul 10.00-18.00 şi sâmbăta, 15 octombrie, în intervalul 10.00-17.00, la Sala Palatului.



Accept cookie

www.ttonline.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru.

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a www.ttonline.ro cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera
circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru, te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie.

Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Îți mulțumim pentru acest accept și nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

Da, sunt de acord