În pas cu tehnologia, Robital Industrial Supplier

Roboti

de Robital Industrial Supplier

În pas cu tehnologia, Robital Industrial Supplier

Robital Industrial Supplier SRL implementează cele mai moderne tehnologii prin integrarea celulelor flexibile de producție cu roboți industriali KAWASAKI și TOSHIBA MACHINE - Japonia, având o experiență de peste 20 ani pe piața din România. Sistemul flexibil de colaborare cu clienții, profesionalitatea personalului tehnic, prețurile convenabile în raport cu înalta calitate a produselor și termenele de livrare realiste au făcut ca pe parcursul anilor mari companii românești și multinaționale să acorde încredere utilajelor industriale și echipamentelor comercializate de către Robital. Mai multe despre companie aflăm de la Alexandru Turcu, Director General Robital Industrial Supplier.

Interviu cu domnul Alexandru Turcu, Director General Robital Industrial Supplier

Activați pe piață din 1994. Cum a apărut compania dvs.?

Alexandru Turcu:Robital a apărut din dorința a doi oameni de a avea un trai mai bun și de a aduce în România servicii care nu existau. Am reușit și una, și alta, în tot felul de vremuri. Poate nu ne-am gândit de la început la contribuția noastră la economie sau la creșterea comunității de antreprenori, dar acum, când afacerea s-a maturizat, și acestea fac parte din preocupările noastre.

Ce aduce diferit compania Robital în piața roboților industriali?

A.T.:Într-o industrie ca a noastră, diferențele se fac destul de ușor, prin noutatea produselor pe care le oferim clienților și prin calitatea serviciilor. Nu e nevoie să-ți propui misiuni de neatins, este suficient să ai specialiști foarte buni și să fii în pas cu tehnologia, gândindu-te, în același timp, „ce altceva i-ar mai fi de folos clientului”. De fapt, dacă mă gândesc bine, asta este o filozofie de afaceri pe care ar trebui s-o aibă oricine, însă ceea ce cred eu că aducem diferit este că am extins-o de la nivel de principiu la convingere înrădăcinată, pe baza ei funcționăm și ne extindem afacerea, pe baza ei gândim dezvoltarea echipei sau a unor noi linii de business.

Ce criterii aveți în vedere când vă decideți să fiți reprezentanții în România ai unei anumite companii?

A.T.:În primul rând, calitatea produselor și echipamentelor. Am avut de la început această ambiție și am importat numai produse de calitate. Ba chiar la un moment dat, cu vreo 15 ani în urmă, când începuseră să apară produse mai ieftine și de slabă calitate, ne-am trezit că toţi clienții care migraseră de la noi spre prețuri mai mici s-au reîntors și ne-au cerut „rulmenții ăia pe care să nu-i schimb o dată pe lună”. Acesta este un exemplu tipic de reglare a pieței de către clienți – nu mai aveam produsele cerute, ne reorientaserăm din lipsă de business. De atunci știm cât este de important ca și clientul să te susțină, să rămână în parteneriat cu tine, ca să aveți parte împreună de latura plăcută a lumii de afaceri.

Care sunt obiectivele de afaceri pentru 2016?

A.T.:Obiectivele din 2016 nu sunt neapărat în cifre; când te gândești numai la profit, este posibil să pierzi din vedere lucruri importante. Așa că ne concentrăm pe ceea ce putem face pentru alții, și profitul va veni cu siguranță. Am vrea să fim mai vizibili pentru clienții noștri și pentru potențialii clienți, să știe mai bine ce am putea să le oferim și să lucreze alături de noi pentru identificarea acelor echipamente și servicii pe care am putea să le livrăm, astfel încât ei să-și crească profitul. Totodată, un obiectiv pentru 2016 este să venim cu cele mai inovatoare produse și cercetăm permanent piața, ca să vedem ce am putea oferi clienților din România. Unul dintre exemplele recente este duAro, de la Kawasaki, un robot cu o structură inovatoare de braț dublu, echivalent cu forța de muncă a unui lucrător și foarte ușor de utilizat. DuAro este destinat industriilor electronică și electrotehnică, în care produsele au un ciclu de viață scurt, iar modelele sunt înlocuite o dată la câteva luni, de aceea exista convingerea că automatizarea este dificil de implementat. Acum nu mai este, cu acest robot, pe care îl livrăm și noi, în România.

Despre obiectivele de responsabilitate socială, ce ne puteți spune?

A.T.:Deși nu suntem o companie mare, în fiecare an avem un astfel de proiect, derulat pentru studenții de la Universitatea Politehnică București, Facultatea IMST, secția de Roboți Industriali. Programul constă într-un internship în compania noastră, acordat unor studenți merituoși, care au astfel posibilitatea să lucreze efectiv cu roboții, nu doar să-i admire și să li se explice teoretic cum funcționează. Nici nu vă imaginați cât de mult înseamnă, pentru niște tineri pasionați, faptul că au posibilitatea să experimenteze și să exerseze. Noi vedem această bucurie pe chipurile lor și suntem motivați să continuăm programul, an de an.

Care este reacția clienților la încheierea unui proiect? Ce vă spun?

A.T.:Ne spun că sunt foarte mulțumiți. Și asta ne dorim să spună și în continuare!



Accept cookie

www.ttonline.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru.

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a www.ttonline.ro cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera
circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru, te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie.

Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Îți mulțumim pentru acest accept și nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

Da, sunt de acord