Conform informațiilor ce reies din interviul cu doamna Aurelia Leoveanu, Director Administrativ și Financiar Groupe Renault România, publicat pe site-ul grupului, în 2018 Dacia a avut o cifră de afaceri în creștere cu 6,8% față de 2017, mai exact aceasta a înregistrat o valoare de 5,3 miliarde euro. Datorită unei combinații foarte bune între model și versiuni, ponderea vânzărilor de autovehicule și de componente auto în cifra de afaceri a fost de 92,5%, în creștere față de anul 2017. În acest context, și profitul a fost în creștere cu 47,7% față de 2017, fiind de 174,7 milioane de euro, înainte de impozitare.
87,9% din totalul vânzărilor de autovehicule și componente, în creștere cu 5,7% față de 2017, este reprezentat de exportul în afara României (UE și extra-comunitar). Vehiculele marca Dacia sunt foarte apreciate și solicitate atât în Europa cât și pe alte continente. Exportul rămâne o prioritate, în același timp, având o uzină care produce aici, în România, este important ca Dacia să aibă o piață locală puternică, unde să vândă o parte din producție.
Începând cu anul 2000, investițiile realizate de către Grupul Renault în România se ridică la 3,0 miliarde de euro. Vorbim atât de investiții în noile produse (mașini, motoare, cutii de viteze etc.), cât și de investiții în optimizarea procesului de producție (condiții sociale, automatizare, calitate, reducere de costuri și integrarea de noi tehnologii).
Pentru 2018, Groupe Renault România a anunțat o cifră de afaceri consolidată de 6 miliarde de euro, context în care pentru platforma industrială Mioveni sunt prevăzute investiții în valoare de 800 de milioane de euro în perioada 2019 – 2021. Pentru a răspunde cererii, capacitatea de producție a Uzinei Vehicule Dacia va crește până în 2020 de la 350.000 de vehicule/an la 406.000 vehicule/an. (www.gruprenault.ro)