Mobility is the „Heartbeat of Life”

T&T Plus

de T&T

Mobility is the „Heartbeat of Life”

Sub motto-ul „Mobility is the Heartbeat of Life” („Mobilitatea reprezintă pulsul vieții”), Continental a prezentat la IAA inovații deschizătoare de drumuri. Acestea asigură reducerea emisiilor, o siguranță mai mare și o interconectare și digitalizare mai pronunțate, în vederea creșterii confortului și a reducerii numărului de accidente.

Prin motto-ul său, Continental întărește convingerea că fără mobilitate nu există calitatea vieții. Continental se consideră astfel arhitect: „Creăm ecosistemul de mobilitate sănătos. Mobilitatea sănătoasă este încrederea deplină. Ea este sigură, curată și interconectată. Soluțiile noastre ajută oamenii și societatea în vederea creșterii calității vieții, a progresului mai rapid, a grijii sporite pentru mediu și a oportunităților personale în viitor. Pentru asta bate inima noastră”, a evidențiat Dr. Elmar Degenhart, CEO Continental, la IAA ca fiind misiunea Continental pentru o turnură pozitivă a mobilității. În viziunea Continental, doar un ecosistem sănătos de mobilitate poate contribui deopotrivă la satisfacerea necesităților de mobilitate din viitor, la creșterea profitabilă pe termen lung a mediului de afaceri, la crearea de locuri de muncă și la bunăstare.

La Frankfurt, pe lângă sistemul său de transmisie complet integrat, Continental a prezentat și alte inovații pentru o mobilitate sănătoasă. Asftel, vizitatorii la târg au putut experimenta într-un simulator auto conducerea sigură, inteligentă și fără stres într-o mașină interconectată a viitorului. „Computere de înaltă performanță, suprafețe inteligente și conexiunea în Cloud transformă automobilul viitorului într-un însoțitor digital”, clasifică Degenhart eforturile în domeniul interconectării.

În plus, compania tehnologică prezintă noul său senzor radar de proximitate. Senzorul poate detecta cu mare precizie alți participanți la trafic și obstacole. Prin aceasta, un asistent la viraj recunoaște pericolul mai devreme decât o făcea până în prezent, putând avertiza mai curând șoferul pentru a frâna de urgență sau sistemul pentru a declanșa automat frânarea de urgență. Se pot evita, de exemplu, accidentele autoturismelor cu bicicletele și cu camioanele. „Suntem conviși de mai mulți ani încoace: locul accidentelor este la muzeu. Mijloacele tehnice în acest sens se dezvoltă în mâinile noastre”, precizează Degenhart.


Accept cookie

www.ttonline.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru.

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a www.ttonline.ro cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera
circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru, te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie.

Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Îți mulțumim pentru acest accept și nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.