Lapp îşi propune creşterea cifrei de afaceri cu 20% pe piaţa locală

Tehnologii

de T&T

Lapp îşi propune creşterea cifrei de afaceri cu 20% pe piaţa locală

Lapp Group, unul dintre cei mai mari producători la nivel mondial de cabluri, conductori, accesorii pentru cabluri şi sisteme, vizează în 2014 creşterea cifrei de afaceri cu 20% pe piaţa din România, respectiv de la 27,5 milioane RON în 2013 la 33 milioane RON în anul curent.

Lapp Group a intrat în România în anul 2012, prin preluarea firmei Coelco Trade, care realiza importul şi comercializarea unor produse din portofoliul companiei germane. În România, Lapp Group desfăşoară activităţi de vânzare şi distribuţie a produselor sale, precum şi de consultanţă de profil. ,,Lapp Group distribuie în România toate produsele din portofoliul său; piaţa locală creşte în importanţă pentru grupul german, iar una dintre dovezile în acest sens este editarea şi lansarea, în premieră în acest an, a catalogului în limba română, care cuprinde toate cele peste 40.000 de produse comercializate de Lapp Group în întreaga lume, cca 10% dintre acestea fiind repere noi şi inovatoare”, a arătat Dan Ionaş, director de vânzări Lapp Group România.

Lapp Group a început anul curent cu facilităţi de producţie în creştere, în special în ţările BRIC (Brazilia, Rusia, India şi China), dar nu numai. Astfel, în Brazilia, grupul german inaugurează în această primăvară prima sa fabrică din ţară, fapt ce îi va permite să acopere piaţa sud-americană cu produse specifice acesteia şi, în plus, va putea evita dezavantajele taxelor vamale şi ale fluctuaţiilor cursului de schimb valutar. În China, fabrica Lapp Group din Shanghai a fost deja dată în folosinţă, portofoliul de produse fiind adaptat pieţei locale. La capitolul ,,investiţii”, Lapp Group ,,a bifat” recent şi extinderea fabricii sale din Republica Coreea (Coreea de Sud).

Grupul şi-a continuat dezvoltarea şi pe piaţa de origine, construind în Germania cel mai modern centru din lume pentru logistică şi service în industria de cabluri, cu o investiţie totală de 50 milioane Euro, începută în 2011 şi finalizată anul trecut.

,,Succesul clienţilor este şi al nostru – acest lucru dorim să îl exprimăm inclusiv prin noul nostru slogan: «Să conectăm lumea cu încredere». În acest sens, calitatea germană a produselor reprezintă un atuu puternic pe piaţa din România; pentru piaţa locală vizăm creşterea vânzărilor nu doar în 2014, ci şi pe termen mediu. Ne aşteptăm la creşteri ale cererii de produse în special în industria prelucrătoare, ca urmare a proiectelor de dezvoltare şi a investiţiilor anunţate pentru anul în curs”, a arătat Dan Ionaş.



Accept cookie

www.ttonline.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru.

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a www.ttonline.ro cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera
circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru, te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie.

Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Îți mulțumim pentru acest accept și nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

Da, sunt de acord