SKF a lansat noul senzor pentru monitorizarea stării maşinii, pentru medii periculoase

Tehnologii

de SKF Romania

SKF a lansat noul senzor pentru monitorizarea stării maşinii, pentru medii periculoase

Noul senzor wireless pentru starea maşinii de la SKF asigură monitorizare aacesteia în fabrici mari sau în locuri periculoase şi greu accesibile. SKF lansează Senzorul Wireless pentru starea maşinii, care foloseşte protocolul de comunicare Wireless Hart şi oferă informaţii privind dinamica (nivelul de vibraţii) şi temperatura, în scopul monitorizării stării de funcţionare şi aplicaţii de diagnostic al utilajului. Produsul are certificare ATEX Zona 0, ceea ce înseamnă că poate fi folosit în medii periculoase, de exemplu în combinate petrochimice, de rafinare a petrolului şi gaze sau farmaceutice.

Senzorul wireless pentru starea maşinii de la SKF combină senzorul şi nodul router-ului într-o unitate compactă, cu baterie, de mărimea unui accelerometru industrial tipic.

Senzorii wireless pentru starea maşinii de la SKF comunică unul cu altul şi cu un gateway wireless, creând o reţea mesh.

Acest tip de reţea şi protocolul de comunicare sunt ideale pentru monitorizarea utilajelor rotative din fabricile mari, înlocuri greu accesibile sau în zone în care comunicaţiile Wi-Fi tradiţionale nu funcţionează.

„Noul Senzor wireless pentru starea maşinii de la SKF oferă capacităţi de monitorizare care nu sunt posibile cu sisteme cu cablu sau cu dispozitive manuale. În cele din urmă, acesta poate duce la reducerea costurilor de monitorizare a stării de funcţionare, precum şi la o abordare mai sigură a monitorizării utilajului”, a declarat Jan Hendrik van der Linden, Product Line Manager, SKF.

Cu noul produs, utilizatorii pot beneficia de un program de întreţinere îmbunătăţit, de costuri de întreţinere mai mici, de costuri de instalare mai mici, de o siguranţă îmbunătăţită a angajaţilor şi a utilajelor şi compatibilitate cu pachetul software SKF @ptitude Analyst stabilit.

Senzorul wireless pentru starea maşinii de la SKF, având un consum redus de energie, permite o durată de utilizare a bateriei de câţiva ani.

Capacităţile de comunicare includ transmiterea datelor de la un nod la altul, transmiterea datelor înapoi la gateway şi primirea comenzilor automate de la software-ul Wireless Sensor Device Manager, care iniţiază măsurarea şi pro­cesarea circuitelor pentru preluarea datelor şi transmiterea acestora înapoi în reţea.

Dacă un nod nu poate să primească semnale direct de la gateway-ul Wireless HART, acesta va trimite şi primi datele sale printr-un nod din apropiere, care transmite datele către şi de la gateway – în cele din urmă creând reţeaua mesh.

După ce datele sunt colectate, gateway-ul Wireless HART comunică cu software-ul Wireless Sensor Device Manager furnizat de SKF. Device Manager exportă apoi, în mod automat, datele către SKF @ptitude Analyst, un pachet software complet de analize analitice şi diagnostic, cu ajutorul căruia un inginer al fabricii poate să analizeze datele şi să stabilească măsurile care trebuie luate.



Accept cookie

www.ttonline.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru.

Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a www.ttonline.ro cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera
circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru, te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie.

Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Îți mulțumim pentru acest accept și nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

Da, sunt de acord